پاکسازی منطقه‌ای در شرق استان الانبار

پاکسازی منطقه‌ای در شرق استان الانبار
شنبه 2 خرداد 1394 - 18:31

نیروهای نظامی عراقی با همراهی بسیج مردمی و عشایر، منطقه حصیبه شرقی در استان الانبار را به طور کامل از وجود تروریست ها پاکسازی کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه خبری العالم، یک منبع امنیتی در استان الانبار عراق گفت: نیروهای نظامی، بسیج مردمی و نیروهای عشایر منطقه حصیب شرقی واقع در 7 کیلومتری شرق الرمادی را به طور کامل از وجود تروریست های داعش پاکسازی کردند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود در این باره گفت: نیروهای نظامی، بسیج مردمی و نیروهای عشایر در حال پیشروی برای آزاد سازی منطقه جویبه در نزدیکی منطقه حصیبه شرقی هستند.

رافع الفهداوی، شیخ قبیله البوفهد نیز اعلام کرد عملیات نظامی گسترده ای با هدف آزاد سازی حصیبه شرقی واقع در شرق شهر الرمادی آغاز شده است و نیروهای امنیتی با حمایت بسیج مردمی و نیروهای عشایر منطقه توانسته اند مرکز پلیس این منطقه را به کنترل خودشان درآورند.

به دنبال اشغال شهر الرمادی مرکز استان الانبار از سوی گروهک تروریستی داعش، عملیات نظامی گسترده ای از سوی ارتش و نیروهای عشایر منطقه برای بازپس گیری این شهر و پاکسازی این استان از وجود داعش، در جریان است و هفته گذشته حیدر العبادی، نخست وزیر عراق، نیروهای بسیج مردمی این کشور موسوم به الحشد الشعبی را نیز به این عملیات ملحق نمود. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها