وعده فرماندهی بغداد برای پاکسازی یکی از مناطق رمادی

وعده فرماندهی بغداد برای پاکسازی یکی از مناطق رمادی
پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 - 22:20

فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد منطقه الکرمه در شرق شهر الرمادی مرکز استان الانبار به زودی به طور کامل از لوث عناصر تروریستی داعش پاکسازی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد پاکسازی منطقه الکرمه از عناصر داعش به زودی اعلام خواهد شد و در آینده نزدیکی هیچ تروریستی در این منطقه وجود نخواهد داشت.
سرتیپ "سعد معن" سخنگوی فرماندهی عملیات بغداد روز پنجشنبه اعلام کرد: نیروهای مشترک در حال نزدیک شدن به مرکز بخش الکرمه هستند که از چند طرف تحت محاصره قرار دارد.

وی افزود: مناطق اطراف الکرمه به طور کامل از لوث عناصر تروریستی داعش پاکسازی شده و امنیت آنها به طور کامل تأمین شده است.
معن همچنین افزود: نیروهای ارتش و بسیج مردمی و عشایر، حمله تروریست های داعش به منطقه "ناظم تقسیم" واقع در کنار رودخانه دجله در شمال غرب فلوجه را ناکام گذاشتند و شمار زیادی از عناصر تروریستی را به هلاکت رساندند.
وی تصریح کرد: به دنبال آغاز عملیات "لبیک یا عراق" برای پاکسازی استان الانبار از وجود تروریستها، گروهک داعش در موقعیت شکست و افول قرار گرفته است.
از سوی دیگر، شورای استان الانبار روز پنج شنبه اعلام کرد جنگ در این منطقه برای پاکسازی آن از وجود تروریست های داعش، فراگیر خواهد بود و فقط فرماندهان نظامی درباره انتخاب زمان و مکان عملیات تصمیم گیری خواهند کرد و هیچ کدام از طرف های سیاسی حق دخالت در این باره را ندارند.
وزارت دفاع عراق روز سه شنبه اعلام کرد عملیات گسترده ای تحت عنوان "لبیک یا عراق" برای آزادسازی مناطق شمالی و جنوبی استان صلاح الدین و بخش های گسترده ای از استان الانبار از عناصر داعش را آغاز کرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها