گزارش العالم از تلاش ناکام النصره در نفوذ به درعا

شنبه 27 تير 1394 - 22:50

ریف درعا، (العالم) – ارتش سوریه با همکاری نیروهای دفاع ملی در حومه درعا توانست تلاش گروهک تروریستی جبهه النصره برای نفوذ به این شهر را ناکام بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش با انجام چند عملیات نظامی علیه تروریست ها ده ها تن از آنها را به هلاکت رساند و بسیاری از تجهیزات نظامی آنها را به آتش کشید.

در مناطق یاد شده عناصر وابسته به گروهک تروریستی جبهه النصره حضور دارند و روستای معربه پایگاه اصلی تروریستهای النصره در حومه درعا به شمار می رود که برای ایجاد شکاف به سمت جنوب برای رسیدن به شهر السویداء تلاش می کنند. حومه درعا یکی از خطوط مقدم نبرد میان ارتش سوریه و عناصر تروریست محسوب می شود.

ارتش سوریه مواضع نظامی خود را در این منطقه تقویت کرده است. منطقه مزبور بر "معربه" پایگاه اصلی گروهک های تروریست (و به طور مشخص جبهه النصره) اشراف دارد. ارتش سوریه با تحکیم مواضع خود عناصر تروریست را زیر نظر گرفته و آنها را در منطقه معربه هدف قرار می دهد.

نیروهای ارتش به دنبال درگیری شدید با النصره و به هلاکت رساندن دهها تن از عناصر آن، استحکامات نظامی خود را در خطوط مقدم واقع در روستای المجیمر را هم تقویت کرد و مواضع عناصر تروریست در منطقه بصری الحریر واقع در مجاورت المجیمر را نیز هدف قرار داده که در نتیجه آن شماری از آنها به هلاکت رسیده و خودروهای نظامی شان منهدم گردید.

روستای المجیمر علاوه بر دو روستای عرا و الثعله در حومه السویداء در خط مقدم واقع شده است و خط مقدم استان جنوبی هم مرز شهر درعا به شمار می آید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها