حمله موشکی نیروهای یمنی به مواضع نظامی عربستان

حمله موشکی نیروهای یمنی به مواضع نظامی عربستان
چهارشنبه 31 تير 1394 - 22:52

نیروی پشتیبانی موشکی و توپخانه ارتش یمن و کمیته های مردمی، شماری از پایگاه های نظامی عربستان سعودی را در شهرهای عسیر و جیزان هدف قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک مقام مسؤول در وزارت دفاع یمن روز چهارشنبه اعلام کرد: نیروی موشکی و توپخانه ارتش یمن و کمیته های مردمی، پادگان مرزبانی عربستان سعودی را در منطقه ظهران در شهر عسیر، به ضرب موشک های گراد هدف قرار دادند.

این مقام مسؤول که خواست نامش فاش نشود، به خبرگزاری رسمی یمن، "سبأ" گفت: نیروی موشکی و توپخانه ارتش یمن و کمیته های مردمی همچنین موقعیت های نظامی در کوه های الدخان و الدود واقع در شهر جیزان را نیز با چند فروند موشک و گلوله های توپ هدف قرار دادند.

به گفته این منبع، جنگنده های متجاوز سعودی، در چند حمله هوایی، به فرمانداری کتاف در استان صعده واقع در شمال یمن و منطقه میدی در استان حجه حمله کردند. متجاوزان سعودی همچنین شماری از مناطق مرزی را در صعده و حجه، به ضرب موشک و گلوله های توپخانه، هدف قرار دادند.

در تجاوزهای شب گذشته جنگنده های سعودی به منازل مسکونی و ساختمان های دولتی و خصوصی در استان های یمن، 18 تن از مردم یمن به شهادت رسیدند.

26

پربیننده ترین خبرها