تصاویری از نبرد با تروریستها در زبدانی

سه شنبه 6 مرداد 1394 - 21:23

خبرنگار العالم در سوریه از فروپاشی صفوف تروریست ها در شهر زبدانی همزمان با محاصره آن ها در این شهر خبر داد.

"مازن سلمو" خبرنگار شبکه العالم روز سه شنبه از سوریه گزارش داد، شماری از سرکردگان گروه های مسلح در این شهر در حال تشکیل کمیته هایی برای مذاکره و آشتی با ارتش سوریه به منظور تامین امنیت آن ها برای خروج از شهر هستند.
نبرد زبدانی در حومه غربی دمشق پس از گذشت بیش از 2 هفته از آغاز آن همچنان ادامه دارد.

ارتش سوریه با همکاری مقاومت لبنان در محور شرقی شهر پیش روی کرده و به گفته منابع نظامی آگاه تروریست ها در منطقه غربی شهر محاصره شده اند.
"ثابت محمد" سرتیپ بازنشسته ارتش سوریه و کارشناس امور نظامی به خبرنگار العالم گفت: ارتش با همکاری مقاومت لبنان به اجرای ماموریت های تعیین شده در زبدانی ادامه می دهد و می توان گفت گروه های تروریستی در شهر کاملا به محاصره درآمده اند.
"محمد ابو القاسم" دبیرکل حزب همبستگی و مسوول برقراری آشتی در زبدانی، به العالم گفت: دولت سوریه و گروه های مسلح به توافقی رسیده اند که سه بند بسیار مهم دارد: آتش بس، اجازه به افرادی که تمایل دارند به نیروهای دولت برای محافظت از شهر بپیوندند و سوم تامین امنیت کسانی که مایل به خروج از شهر هستند.
وی افزود: اهالی شهر پافشاری می کنند به آن ها اجازه داده شود پس از برقراری آتش بس به شهر بازگردند.
همزمان با پیش روی ارتش سوریه و مقاومت لبنان در شهر زبدانی و تشدید محاصره گروه های تروریستی در این شهر، درخواست های این گروه ها برای آشتی ملی رو به افزایش است و این بدان معناست که نبرد زبدانی به سمت نهایی شدن پیش می رود.

پربیننده ترین خبرها