هلاکت ده‌ها مزدور سعودی در العند یمن + ویدیو

چهارشنبه 14 مرداد 1394 - 23:03

یمن (العالم)- وزارت دفاع یمن اعلام کرد واحدهایی از ارتش و کمیته های انقلابی با حمله به پایگاه نظامی المخروق و بمباران پایگاه الشرفه در نجران تعداد قابل توجهی از نظامیان سعودی را کشتند.

خبرنگار شبکه العالم روز چهارشنبه گزارش داد، در جنوب یمن و در اطراف پایگاه العند در استان لحج درگیری های شدیدی رخ داد و نیروهای مشترک در تعز پیشروی کردند، که در پی آن دهها تن از تروریست های القاعده که توسط سعودی ها حمایت می شوند در مارب کشته شدند.
در میان کشته شدگان، اجساد "احمد ناصر السیلی" از اعضای ارشد شبه نظامیان و "انیس حسین الجابری" یکی از سرکردگان گردان خارجی هایی که از عربستان آمده اند، شناسایی شد.
یک منبع نظامی گفت که ارتش یمن و کمیته های انقلابی بیش از 11 تروریست را به اسارت گرفته اند و درگیری ها تا مسافت زیادی از پایگاه العند ادامه دارد.
در منطقه صبر در لحج نیز تعدادی از عناصر القاعده در کمین نیروهای مسلح عشایری کشته و یا زخمی شدند.
تعدادی از عناصر القاعده نیز در درگیری های تعز از پا درآمدند که در پی آن امنیت منطقه "التبة الحمراء" در خیابان الستین برقرار شد.
در استان مارب بیش از 20 تن از عناصر القاعده که با حزب اصلاح مرتبط بودند کشته و یا زخمی شدند که درگیری با آنان در مناطق الجفینه، السائله و اطارف پایگاه السحیل بود.
یک منبع امنیتی در عدن اعلام کرد که 16 تروریست در انفجاری در منطقه الرباط در دارسعد به هلاکت رسیده اند.
ارتش یمن و کمیته های انقلابی در پاسخ به تجاوز سعودی ها پایگاههای الجهاد، العمود و الردیف را در استان جیزان عربستان هدف حمله قرار دادند.
یک منبع نظامی خبر داد که توپخانه یمن پایگاه نظامی نهوقه در نجران را هدف قرار داده و موشک های "الصرخه" را که تا 17 کیلومتر برد دارند به میدان آورده است.
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها