نبرد با تروریستها در خطوط مقدم درعا + ویدیو

جمعه 16 مرداد 1394 - 13:12

حومه درعا (العالم)- ارتش سوریه با ادامه عملیات خود در شهر درعا در جنوب این کشور، مواضع تروریست ها را در چندین منطقه در حومه غربی این شهر هدف قرار داد و نقاط دفاعی خود را در مناطق تماس با آنها به منظور جلوگیری از نفوذ به مناطق مسکونی تقویت کرد.

"حسام زیدان" خبرنگار شبکه العالم روز جمعه از حومه درعا گزارش داد، عملیات ارتش سوریه علیه گروههای تروریستی در حومه شهر درعا ادامه دارد.

ارتش سوریه همچنین مواضع تروریست ها در منطقه القصر الاردنی را در هم کوبید و آنان را در غرب آب انبار شهرک الیادوده در حومه شمال غربی درعا هدف قرار داد.

یکی از فرماندهان ارتش سوریه در گفت و گو با خبرنگار العالم تصریح کرد: اوضاع خوب است و تحرکات تروریست ها دائما تحت نظر قرار دارد. روحیه ما و افسران و سربازان عالی است و همه مشتاق نبرد هستند.

در شهر درعا نیز اوضاع مشابه حومه آن است و ارتش با قطع خطوط امدادرسانی به تروریست ها از سمت اردن، مواضع و مهمات آنها را در مناطق المنشیه، العباسیه و روستای مرزی نصیب هدف قرار داد.

یکی از افسران مستقر در این محور گفت: گروههای تروریستی که از اردن می آمدند، هدف حمله ما قرار گرفتند و به نقطه ای که برایشان برنامه ریزی و معین کرده بودیم، سوق داده شدند.

به موازات حمله به مواضع تروریست ها، ارتش سوریه نقاط دفاعی خود را در حومه و برخی محله های شهر تثبیت کرد تا گروههای تکفیری که از اتاق عملیات در خاک اردن دستور می گیرند، نتوانند به مناطق مسکونی نفوذ کنند.

به گفته منابع نظامی، ارتش سوریه به دفاع اکتفا نکرده و در محورهای مختلف حملات پیروزمندانه ای داشته است.
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها