عربستان عامل انفجارانتحاری خود را معرفی کرد+فیلم

شنبه 17 مرداد 1394 - 19:44

العالم - وزارت کشور عربستان سعودی عامل انفجار انتحاری اخیر در مقر نیروهای امنیتی این کشور را "یوسف بن سلیمان " تبعه سعودی معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری العالم به نقل از "رای الیوم"، وزارت کشورامروز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که عامل انفجار انتحاری اخیر در این کشور، جوان 21 ساله ای به نام یوسف بن سلیمان عبدالله السلیمان" تبعه سعودی بوده است.

بر اثر انفجار انتحاری که پنجشنبه شب پانزدهم مرداد درمقر نیروهای امنیتی سعودی در شهر ابهاء مرکز استان عسیر در جنوب عربستان روی داد دست کم 17 نفر کشته شدند.

هرچند که گروه موسوم به ولایت حجاز وابسته به داعش دو روز پیش تصویرعامل انفجار انتحاری عسیر را منتشر به نوعی وابستگی این عامل انتحاری به داعش را اعلام کرد اما وزارت کشورعربستان در بیانیه اخیر خود از اشاره به این مساله خودداری  کرده است.

اوایل خرداد ماه گذشته، تروریست های داعش مسئولیت یک انفجار انتحاری در مسجدی در شهر قطیف عربستان را بر عهده گرفتند که در آن ۲۱ نفر کشته و ۱۲۳ نفر مجروح شدند.

یک هفته بعد در هشتم خرداد ماه نیز انفجار تروریستی دیگری در توقفگاه خودروها در مسجد امام حسین(ع)  دمام عربستان روی داد که در آن 4 نفر شهید و 10 نفر مجروح شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها