مصاحبه با «عزرائیل» داعشی‌ها + فیلم

يکشنبه 29 شهريور 1394 - 19:01

اگر داعش با خشونت‌ها و وحشی‌گری‌های خود هراس را در دل عراقی‌ها افکنده است، اما در میان عراقی‌ها هم هستند افرادی که نام آنها لرزه بر اندام داعشی‌ها می‌اندازد و یکی از آنها مردی به نام ابوعزرائیل است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از شبکه خبر،  از او با عنوان نابودگر، رمبو و فرشته مرگ در عراق نام برده می‌شود. گفته می‌شود به سبک خود می‌جنگد. تبر بر دوش می‌گذارد، شمشیر خود را در هوا می‌چرخاند و «هل من مبارز» می‌طلبد.

پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه خبر با انتشار فیلم مصاحبه ابوعزرائیل ، در ادامه نوشت: یکی از کسانی که وحشت به دل داعش می‌اندازد، مردی است با سر تراشیده، ریش بلند و هیکلی تنومند که به نمادی در میان عراقی‌ها تبدیل شده است.

نامش ایوب فالح الربیعی است و کنیه‌اش ابوعزرائیل. او فرمانده کتائب امام علی، یکی از گروه‌های شیعی است که در زمره مبارزان مردمی حشد شعبی قرار دارد؛ گروهی که علیه داعش در عراق می‌جنگد. شعار او «الا طحین» است، یعنی «شما را پودر می‌کنم». پیش‌تر مدرس دانشگاه بود و در رشته تکواندو هم فعالیت کرده است.

ابوعزرائیل مردی چهل ساله و پدر پنج فرزند است که جان خود را در کف دست گرفته و به کابوسی برای داعش و قهرمانی برای ملت عراق تبدیل شده است.

او یونیفرمی نظامی به تن می‌کند که به همه‌جای آن نارنجک و تجهیزات نظامی و بی‌سیم آویزان است؛ چنانکه گویی روباتی مرگبار است که به تازگی از یک بازی کامپیوتری خارج شده است. اما با همه این تفاصیل خشونت‌بار، لبخندی دلنشین بر چهره دارد و با لهجه محاوره‌ای عراقی صحبت می‌کند و در صحبت‌هایش به صورت هوشمندانه‌ای، لحنی طنزآمیز دارد.
 

پربیننده ترین خبرها