شلیک صهیونیست ها به دختر و پسر فلسطینی+تصاویر

شلیک صهیونیست ها به دختر و پسر فلسطینی+تصاویر
سه شنبه 31 شهريور 1394 - 13:10

العالم - يك پسر جوان فلسطینی صبح امروز به دست دژخیمان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری به شهادت رسید و یک دختر نیز مجروح شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، خانواده " ضیاء عبدالحلیم التلاحمه " شهید 22 ساله به مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کردند: سربازان رژیم اشغالگر، درروستای "خرسا"(واقع در الخلیل) ، با گلوله سر ضیاء را هدف گرفتند و او را ساعت ها در حال خونریزی رها کردند و به نیروهای امدادی اجازه ندادند خود را به وی برسانند.

برخی منابع صهیونیستی مدعی شدند که به سمت یک خودروی زرهی رژیم اشغالگر در روستای مذکور بمب پرتاب شده است.

درهمین حال برخی منابع فلسطینی نیز اعلام کردند ضیاء تلاحمه قصد داشت در نزدیکی چهار راهی در خرسا به سمت یک خودروی نظامی [اسرائیلی] بمب پرتاب کند، اما این بمب در دست اومنفجرو باعث قطع دست وی شد. سپس شمار زیادی از نیروهای اسرائیلی در مکان حاضر شدند و آنجا را منطقه بسته نظامی اعلام کردند.

به گفته برخی منابع در هلال احمر(تشکیلات خودگردان) عوامل این سازمان تلاش کردند خود را به مکان انفجار برسانند اما نیروهای اشغالگر مانع آن ها شدند.

به گفته منابع فلسطینی ضیاء عبد الحلیم التلاحمه از اعضای جنبش اسلامی و دانشجوی دانشگاه قدس بود و برادرش در زندان صهیونیست ها اسیر است.

از سوی دیگر پیش از ظهر امروز نیروهای اشغالگر با شلیک به سمت یک دختر فلسطینی در نزدیکی یکی از ایست های بازرسی در الخلیل وی را به شدت مجروح کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: این دختر 18 ساله قصد حمله به نظامیان را داشت که با شلیک گلوله مورد اصابت قرار گرفت.

پربیننده ترین خبرها