پهپادهای روس در تعقیب محموله سلاح داعش + فیلم

چهارشنبه 15 مهر 1394 - 13:57

نگرانی و ترس عناصر گروه تروریستی داعش از حملات دقیق جنگنده های روس، آنها را وادار کرده است تا سلاحهای خود را به مناطق مسکونی شهرهای سوریه منتقل کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، " ايگور كوناشينكوف " سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: عناصر مسلح داعش پس از پی بردن به کارآمدی تجهیزات ارتش روسیه در شناسایی محل های نگهداری سلاح و مهمات و احساس خطر آنها از حمله جنگنده های روس به این محل ها، تلاش می کنند تا سلاح و مهمات خود را به مناطق مسکونی در شهرها منتقل کنند.

وی افزود: عناصر مسلح عموماً خودروهای زرهی را نزدیک مساجد مستقر کرده اند زیرا به خوبی می دانند که جنگنده های روس هرگز به مساجد حمله نخواهند کرد.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه در تایید سخنان خود ، تصاویری از فیلمی را که یکی از هواپیماهای بدون سرنشین روس در روز دوشنبه گرفته بود، نشان داد. این تصاویر نشان داد که خودروهای زرهی نزدیک مسجدی در یک منطقه مسکونی پارک شده بودند.

كوناشينكوف تأکید کرد که بعید نمی داند تروریست های داعش مساجد را در شهر تدمر و دیگر شهرها منفجر کنند تا با تهیه تصاویر و فیلم های جعلی، بخواهند جنگنده های روس را متهم به حمله به آنها کنند.

وی تصریح کرد: بعید نیست که در منطقه تدمر و دیگر مناطق، تروریست ها بخواهند با منفجر کردن مساجد، جنگنده های روسی را درخاک روسیه متهم کنند.

درهمین حال، تحولات میدانی در سوریه حاکی است، دو جنگنده سوخوی 25 ارتش روسیه روز سه شنبه به یک پادگان آموزشکی داعش که در آن تروریست های خارجی آموزش می دیدند، حمله کردند.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: این پادگان در منطقه " كفرعويد " در ريف ادلب بود و وجود سیستم بی سیمی در این پادگان به زبان های مختلف، نشان می دهد که در این پایگاه ، عناصر خارجی داعش آموزش می دیدند.

 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها