فعال سیاسی بحرینی به زندان محکوم شد

فعال سیاسی بحرینی به زندان محکوم شد
چهارشنبه 20 آبان 1394 - 22:08

العالم - دستگاه قضایی وابسته به حکومت آل خلیفه در بحرین مجید میلاد عضو دبیرخانه جمعیت وفاق را به دو سال زندان محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری العالم دادگاه حکومتی بحرین امروز(چهارشنبه) مجید میلاد رئیس شورای شهر منامه پایتخت را که قبل از آغاز جنبش مردمی در سال 2011 برای دو دوره به این سمت انتخاب شد به دو سال زندان محکوم کرد.

این فعال سیاسی به دلیل اظهار نظر در یک محفل کوچک درباره اصلاحات سیاسی به زندان محکوم شده است.

جمعیت وفاق بحرین تاکید کرد که محاکمه میلاد نشان آشکاری از نبود هرگونه آزادی بیان و افکار است و مجازات و پیگرد کسانی که نظرات خود را ابراز می کنند به بدترین حالت خود در بحرین رسیده و قابل پذیرش نیست.

وفاق تاکید کرد که درهای زندان تنها دری است که بازمانده و تمام درهای خیر و توسعه و ارتباط و مذاکره به صورت تعمدی به روی مردم بحرین بسته و مورد غفلت واقع شده است و تمام تلاش مقام های رسمی برای حل مشکلات در اقدام های امنیتی از جمله محاکمه فعالان خلاصه می شود.

وفاق توقف سریال سرکوب و اقدام های امنیتی را خواستار شد و تاکید کرد این فعالیت ها تلاش های بی نتیجه ای است که با عقل و منافع ملی منافات دارد و چیزی را تغییر نمی دهد، زیرا اکثریت مردم به مطالبه حقوق مشروع و اصیل خود تا زمان تحقق آنها ادامه می دهند.

وفاق ضمن تاکید بر ضرورت آزادی فوری مجید میلاد و همه زندانیان سیاسی خاطرنشان کرد که بعد از گذشت 4 سال از گزارش بسیونی نه تنها هیچ گام مثبتی برداشته نشده بلکه تعداد بیشتری از مخالفان با سرکوب آزادی بیان بازداشت می شوند.

این جمعیت شاخص مخالف حکومت بحرین یک بار دیگر از جامعه بین الملل خواست مانع ادامه سرکوب آزادی بیان در بحرین شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها