یمنیها شماری از زره پوشهای سعودی را منهدم کردند

يکشنبه 24 آبان 1394 - 10:38

نیروهای مشترک ارتش و کمیته های مردمی یمن شماری از زره پوش های عربستان سعودی را در منطقه الخوبه در جیزان منهدم کردند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای یمنی ماشین آلات و خودروهای نظامی عربستان سعودی را در یک پایگاه نظامی در منطقه الخوبه در جیزان واقع در جنوب غرب عربستان منهدم کردند همچنین مواضع دشمن را در العین الحاره و ملحمه با موشکهای ساخت داخل هدف قرار دادند.
از سوی دیگر متجاوزان سعودی، مناطق مسکونی حرض در حجه واقع در شمال غرب یمن را گلوله باران کردند در این حمله دو نفر از مردم عادی شهید و تعدادی هم مجروح شدند، متجاوزان به مناطق مسکونی در منطقه یسنم در استان صعده نیز حمله کردند. 

گزارش های رسیده همچنین حاکی است که نیروهای یمنی ارتفاعات تلال و مریس در منطقه الزیله در استان الضالع را پس از بیرون راندن مزدوران متجاوز، پاکسازی کردند. در تعز نیروهای یمنی مسیر بین جبهه الضباب و مشرعه وحدنان را پاکسازی کردند و در این عملیات تعدای از مزدوران و تروریستهای القاعده کشته شدند همچنین نیروهای یمنی در شبوه در منطقه سیله پیشروی کردند.

پیشروی نیروهای یمنی در شهرک المسراخ

در تعز نیروهای مشترک دو راهی بین جبهه الضباب و مشرعه وحدنان را پاکسازی کرده و پس از تصرف شهرک المسراخ و نجد قسیم در استان تعز، تعدادی از مزدوران و عناصر مسلح القاعده را از پا در آوردند.

پخش صحنه های انهدام ماشین جنگی ائتلاف عربستان
رسانه های یمن صحنه هایی از انهدام تعدادی از ماشین آلات جنگی ائتلاف متجاوز را که قصد پیشروی به سمت پایگاه العمری در منطقه ذباب نزدیک باب المندب در تعز را داشتند، پخش کردند. ارتش و کمیته انقلابی یمن پس از آنکه این خودروهای زرهی را از کار انداختند، آنها را منهدم کردند.
در شبوه نیروهای یمنی در چند موضع در منطقه سیله پیشروی کرده و در مسیر منتهی به بیحان و وادی النحر، چند پست امنیتی ایجاد کردند و پس از گلوله باران مواضع مزدوران در منطقه فوشه، خسارات و تلفات سنگینی به آنها وارد کردند.
در استان جوف نیز تحرکات مزدوران را برای پیشروی به سمت الحزم خنثی کرده و تعدادی از آنها را از پا در آوردند یا زخمی کردند.

پربیننده ترین خبرها