جنگنده های روس 4000 بار به داعش حمله کردند

جنگنده های روس 4000 بار به داعش حمله کردند
چهارشنبه 27 آبان 1394 - 13:01

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش روسیه مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه را تاکنون بیش از چهار هزار بار مورد حمله قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مقامات نظامی و سیاسی روسیه با اشاره به انهدام شماری از پایگاه ها و مواضع گروه تروریستی داعش اعلام کردند که جنگنده های روس با دقت بالا، مواضع داعش را منهدم می کنند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: 4 هزار و 119 حمله هوایی به مواضع و مراکز سرکرده های گروه تروریستی داعش صورت گرفته است.

بر اثر این حملات که از سی ام سپتامبر گذشته شروع شده است، 54 کارخانه تولید مهمات و مواد منفجره تروریست ها منهدم شده است. این آمار در نشستی با حضور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مرکز عملیات وزارت دفاع این کشور اعلام شد.

پوتین در این نشست تاکید کرد: حمله به مواضع تروریست ها در سوریه در چارچوب دفاع از روسیه و شهروندان آن صورت می گیرد.

وی خطاب به نیروهای دریایی روسیه در دریای مدیترانه گفت: «کشتی های فرانسه و در صدر آنها، ناو هواپیمابر این کشور به مناطق استقرار شما نزدیک خواهند شد و باید با کشتی های فرانسوی تماس بگیرد و به عنوان متحد با آنها تعامل داشته باشید.»

پوتین افزود: رئیس ستاد کل ارتش و وزیر دفاع دستورات لازم را دریافت کرده اند و باید طرح مشترکی در عرصه هوایی و دریایی اتخاذ کرد.

"سرگی شویگو" وزیر دفاع روسیه هنگام ارائه گزارش خود درباره حملات اخیر این کشور به سوریه به پوتین گفت: «شمار عملیات جنگنده های روسیه علیه مواضع تروریست ها در داعش دو چندان شده است؛ به گونه ای که مواضع تروریست های داعش به صورت دقیق و شدید هدف حمله قرار می گیرد.»

وی گفت: در آخرین حملات جنگنده روسیه به مواضع تروریست ها در شهرهای رقه، دیرالزور و حلب 140 پایگاه این شبکه تروریستی نابود شد.

شویگو گفت: جنگنده های روسیه مواضع گروه تروریستی داعش را در استان حلب هدف حمله قرار دادند و اهدافی را منهدم کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها