دیدار هیئت سازمان آزادیبخش فلسطین با حزب الله

دیدار هیئت سازمان آزادیبخش فلسطین با حزب الله
جمعه 29 آبان 1394 - 10:11

دبیرکل سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) در لبنان در صدر هیئتی از مسئولان ارشد گروههای فلسطینی زیر مجموعه این سازمان، با حاج حسن حب الله مسئول پرونده فلسطین در حزب الله و معاونش شیخ عطا الله حمود دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دو طرف در این دیدار تحولات لبنان و فلسطین به ویژه انتفاضه جاری در بیت المقدس و کرانه باختری و مناطق اشغالی سال 1948 و اوضاع خاورمیانه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

فتحی ابوالعردات دبیرکل سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) در لبنان در ابتدای این دیدار به نمایندگی از سوی ساف و فلسطینیان ساکن اردوگاههای فلسطینی به خانواده های شهدای حمله تروریستی اخیر در منطقه برج البراجنه در بیروت تسلیت گفت و از سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان ستایش و قدردانی کرد.

وی تاکید کرد: سخنان حکیمانه سید حسن نصرالله مانع از وقوع فتنه میان اردوگاههای فلسطینی و همسایگان آنها شد و راه را به روی تروریست ها بست و مانع از آن شد تا دشمنان بتوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

ابوالعردات گفت: انتفاضه ملت فلسطین در داخل بار دیگر نگاهها را متوجه منازعه اعراب و اسراییل کرد و نشان داد که جامعه بین الملل تا چه اندازه ریاکار و فریبکار است زیرا در برابر کشتار و بازداشت ملت بی دفاع فلسطین توسط شهرک نشینان صهیونیست سکوت پیشه کرده است.

ابوالعردات افزود: این دیدار در چارچوب دیدارهای انجام گرفته به منظور تاکید بر همکاری و هماهنگی و راههای تقویت همزیستی مسالمت آمیز مشترک میان لبنانی ها و فلسطینی ها صورت می گیرد تا بدین ترتیب، بتوانیم صحنه فلسطین و لبنان را در برابر دشمنان مشترک تحکیم بخشیم.

حسن حب الله نیز به نمایندگی از حزب الله از هیات ساف تشکر و بر ضرورت افزایش همکاری و هماهنگی میان اردوگاههای فلسطینی و همسایگان آنها تاکید کرد.

وی گفت: تروریست های تکفیری دین و طائفه و کشور ندارند.

وی بر حمایت حزب الله از انتفاضه بیت المقدس و کرانه باختری تاکید کرد و اظهار داشت: این انتفاضه باعث شد تا افکار عمومی جهان عرب و اسلام بار دیگر متوجه مبارزه اعراب و رژیم اسرائیل شود.

پربیننده ترین خبرها