کشته شدن دهها مزدور عربستانی در یمن+ویدیو

دوشنبه 2 آذر 1394 - 18:39

یمن (العالم) – نیروهای یمنی با حمله به مواضع مزدوران سعودی در مارب دهها نفر از آنها را کشته یا زخمی و شماری را نیز اسیر کردند.

به گزارش خبرنگار العالم از یمن، در ادامه حملات جنگنده - بمب افکن های سعودی به مناطق مسکونی استان اب، 6 یمنی در اثر اصابت بمب به خانه شان در منطقه حبیش در استان اب مجروح شدند.
از سوی دیگر تعداد ماهیگیران یمنی که از آغاز تجاوز عربستان به یمن شهادت رسیده اند به بیش از 300 نفر رسید و ظاهرا این قشر یک هدف نظامی برای متجاوزانی به شمار می آیند که قصدشان سیطره بر نوار ساحلی یمن و جزایر آن است.
نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی نیز خسارت های قابل توجهی به مزدوران عربستانی وارد کردند و ضمن خنثی سازی حمله آنها به مواضع نزدیک به پایگاه کوفل در مارب، مانع هجوم آنها به کوه استراتژیک الاشقری شدند و حضور خود را در آن منطقه تثبیت کردند.
نیروهای یمنی همچنین پایگاههای مزدوران عربستانی در منطقه سوم نظامی، پایگاه صحن الجن و یک پایگاه دیگر نظامیان سعودی را با موشک های کاتیوشا به دقت هدف قرار دادند.
در الضالع نیروهای یمنی موفق شدند منطقه ناصه در ماریس را پاکسازی کنند و دهها تن از مزدوران سعودی را کشته، اسیر یا مجروح کنند.
در تعز هم نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی منطقه الراهده را پاکسازی و سایر واحدها بیش از 8 بمب را که در حاشیه جاده شهر البیضاء کار گذاشته شده بود خنثی کردند.
پایگاههای نظامی عربستان همچنان هدفی برای نیروهای یمنی به شمار می رود چنان که پایگاههای المستحدث و الرمضه در جیزان از سوی مبارزان یمنی با موشک هدف قرار گرفت و حملاتشان آنها به پایگاههای الفریضه و علیب در نجران باعث آتش گرفتن دو خودرو و انهدام یک زره پوش در الربوعه شد. 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها