ارتش یمن راه امدادی سعودیها را درتعز بست+فیلم

شنبه 7 آذر 1394 - 19:20

تعز (العالم) ـ ارتش یمن درعملیاتی نظامی، مسیر امدادی نیروهای سعودی را در منطقه نجد قسیم در استان تعز بست و این منطقه را پاکسازی کرد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار شبکه خبری العالم، منطقه نجد قسیم که راه امدادی نیروهای سعودی از شهرهای جنوبی به جبهه الضباب و صبر بود به تصرف ارتش یمن و کمیته های انقلابی درآمد و این نیروها تا دوراهی النشمه و منطقه الکساره به سمت جبهه الضباب و کوه الوحشی را در اختیار گرفتند.

نیروهای یمنی بعد از پاکسازی ورودی منطقه نجد قسیم تا الکساره در حال ادامه پیشروی در استان تعز و بین دو منطقه المعافر و الضباب هستند.

یکی از نیروهای یمنی به خبرنگار العالم گفت: ارتش یمن و کمیته های انقلابی پیروزی بزرگی را در نبرد با داعش و مزدوران مسلح در منطقه نجد قسیم به دست آوردند و در حال حاضر بر منطقه الکساره و الضباب مشرف هستند.

حملات خمپاره ای تروریست ها به خانه های شهروندان یمنی
تروریست ها با وجود برخورداری از پشتیبانی هوایی، خسارات فراوان مالی و جانی در این منطقه متحمل و دهها تن از نیروهایشان کشته شدند و تعدادی از تجهیزات نظامی و انبارهای سلاحشان از بین رفت، تروریست ها برای انتقام، مناطق مسکونی را در منطقه المسراخ هدف حمله های کور خود قرار دادند.
یکی از شهروندان یمنی این منطقه گفت: گلوله های خمپاره ای که تروریست ها به سوی روستا شلیک کردند باعث خرابی خانه ها و از بین رفتن دامها شد و مردم را آواره کرد.
روند زندگی عادی به علت ادامه حملات گروه های تروریستی در المسراخ مختل شده و تروریست ها از فراز کوه الراهش و بلندی های کوه الحبشی خانه های مردم و عابران کوی و گذر را هدف قرار می دهند.
عبدالرحمن الحاج خبرنگار العالم خاطرنشان کرد که سیطره ارتش یمن بر ورودی های شهر از سمت غرب و جنوب، دشمنان را از اجرای نقشه های خود در اشغال شهر تعز ناکام گذاشته است.

پربیننده ترین خبرها