حمله نظامیان صهیونیست به مدرسه ابتدایی درقدس + فیلم

دوشنبه 9 آذر 1394 - 17:24

العالم - نظامیان صهیونیست در اقدامی بی سابقه با تجهیزات نظامی پیشرفته به کلاسهای درس یکی از مدارس فلسطینی در قدس اشغالی حمله کرده و دانش آموزان را دچار رعب و وحشت کردند.

به گزارش پایگاه خبری العالم، گزارشگر شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: ارتش اسرائیل به منظور تحت نظر قرار دادن فعالیتهای کودکان و دانش آموزان فلسطینی جایگاه ایست بازرسی در مقابل مدارس فلسطینی ایجاد کرده است.

شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی درگزارش خود  افزود: طی روزهای گذشته نظامیان اسرائیلی به یکی از مدارس فلسطینی در محله سلوان در قدس شرقی به صورت مسلحانه حمله کردند و در حالی که معلمان مشغول تدریس در کلاسها بودند تک تک کلاسها را برای جستجوی یک نوجوان فلسطینی که به سوی نظامیان اسرائیلی سنگ پرتاب کرده بود، زیر رو کردند که این اقدام باعث رعب و وحشت دانش آموزان شده بود.

درهمین حال نظامیان تا دندان مسلح اسرائیل تحرکات دانش آموزان مدارس فلسطینی را در مقابل مدارس زیرنظر می گیرند و دانش آموزان دختر و پسر با خروج از در مدرسه با نظامیان مسلح اسرائیلی روبرو می شوند.

یکی از والدین دانش آموزی فلسطینی که فرزند خردسالش را به سمت مدرسه همراهی می کرد به گزارشگر تلویزیون رژیم اشغالگر قدس گفت: بچه ها به محض خروج از در مدرسه با نظامیان مسلح اسرائیلی روبرو هستند و این امر باعث رعب وحشت آنها می شود.

گزارشگراسرائیلی افزود: ما از لحاظ امنیت و حفظ جان فرزندانمان اطمینان و آسایش نداریم و به همین دلیل آنها را در رفت و برگشت به مدرسه همراهی می کنیم.

این شبکه تلویزیونی یادآورشد: اغلب افراد فلسطینی متهم به حمله به اسرائیلیها در سنین پایین قرار داشته و دانش آموز هستند؛ لذا در راستای کنترل تحرکات این افراد و رویارویی با آنها حضور نظامیان مسلح در نزدیکی مدارس الزامی است.

گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی با بیان اینکه این اقدام تبعاتی به دنبال داشته است، افزود: کودکان فلسطینی از حضور در مدرسه وحشت دارند و والدین آنها احساس نگرانی می کنند.

پربیننده ترین خبرها