کینۀ سیاه آل سعود در تخریب یمن + فیلم

چهارشنبه 2 دی 1394 - 14:34

حمله عربستان به یمن از نه ماه گذشته خسارات سنگینی به تأسیسات عمومی و مراکز دولتی و ساختمانهای مسکونی وارد کرده است.

خبرنگار شبکه العالم روز چهارشنبه از صنعا گزارش داد، بخش ساخت و ساز بیشترین خسارت را از تجاوز عربستان به یمن متحمل شده است. عربستان در این حملات مانع تکمیل پلهای در دست ساخت در صنعا و استانهای دیگر شده، کما اینکه در این مدت 65 پل به دلیل تجاوزات عربستان ویران شده است.
"شوقی القیلی" مدیر کل پروژه‌های سازمان کل راهها و پلها به خبرنگار شبکه العالم گفت: این سازمان نیروهای خود را در این تأسیسات یا از طریق واحد فوق العاده به کار گرفته است، این واحد زیر نظر برادران در صندوق حفاظت و با نظارت این سازمان تشکیل شده و نیروهای متخصص را برای تحرکات لازم و ضروری و سریع به کار گرفته است.
ادامه حملات و بمباران مستمر، مانع بازسازی ویرانیهای قبلی ناشی از حمله و توقف روند ساخت و ساز از جمله بازسازی مراکز و تأسیسات دولتی می شود.
"حمدی الرازحی" یک فعال اجتماعی به خبرنگار العالم تأکید کرد: به دلیل ادامه تجاوزات عربستان به طور منظم و شدید به اغلب مراکز متولی ساخت و ساز دولتی و حتی مؤسسات خصوص مثل شرکتهای پیمانکاری و عمرانی، روند بازسازی و ساخت و ساز در یمن دستخوش بحران شدیدی شده است.
حمله عربستان به تأسیسات و مراکز زیرساختی و حمله مداوم به پلها و بزرگراهها گویای کینه توزی آل سعود است، که همچنان امیدوار است با این حملات به تخریب سازمان یافته کل تأسیسات عمومی و خصوصی ادامه دهد.

پربیننده ترین خبرها