طعنه روسها به آمریکا در باره نبرد با داعش

طعنه روسها به آمریکا در باره نبرد با داعش
دوشنبه 7 دی 1394 - 20:11

العالم -روسیه ضمن اعتراض به همکاری نکردن ائتلاف بین المللی در تبادل اطلاعات در باره تروریست ها، اعلام کرد که آمریکا یکه تاز میدان مبارزه لفظی با داعش است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، وزارت دفاع روسیه امروز(دوشنبه) اعلام کرد: مخالفت واشنگتن با ارائه اطلاعات درباره مواضع تروریست های فعال در سوریه مگر به شرط تغییر دیدگاه مسکو درباره بشار اسد، نشان می دهد که پنتاگون با داعش فقط لفظی می جنگد. 

روسیا الیوم به نقل از" ایگور کناشنکوف" سخنگوی وزارت دفاع روسیه گزارش کرد: سخنان"میشل بالدانزا" سخنگوی پنتاگون درباره مخالفت دولت متبوعش با همکاری در مبارزه با داعش در حکم صفحۀ کهنه و ناکارآمد گرامافون است که باید عوض بشود.

کناشنکوف گفت: سخنان نابجای بالدانزا باردیگر نشان داد که جنگ لفظی پنتاگون با داعش همچنان ادامه خواهد یافت و در این جنگ خبری از فعالیت میدانی واقعی نخواهد بود.

بالدانزا گفته بود که دیدگاه وزارت دفاع آمریکا درباره شرکت در جنگ سوریه تغییری نکرده و ما تا زمانی که مسکو دست از حمایت خود از بشار اسد برندارد و به جای مبارزه با داعش به حمایت از وی بپردازد، با مسکو درباره قضیه سوریه همکاری نخواهیم کرد. 

ژنرال سرگئی روتسکوی رئیس اداره عملیات ویژه ستاد کل نیروهای مسلح روسیه روز جمعه گذشته اعلام کرد که دولت متبوعش آماده ارائه اطلاعاتی درباره مواضع داعش در سوریه به ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش به فرماندهی آمریکا است، اما در عین حال گفته بود که روسیه نیز امیدوار است که از ائتلاف اطلاعاتی درباره مواضع نیروهای داعش دریافت کند.

وی همچنین گفت که تروریست ها برای حفظ کاروان های حامل نفت مسروقه سوریه از حملات هوائی روسیه به دنبال مسیرهای جدید برای قاچاق آن می گردند.

وی در عین حال از آمادگی مسکو برای ارائه اطلاعاتی درباره مواضع و تأسیسات نفتی تحت کنترل داعش به ائتلاف غربی خبر داد و خطاب به آمریکا گفت: تلاش برای خشکاندن منابع مالی تروریست ها در منطقه از اهمیت بسزائی برخوردار است. 

پربیننده ترین خبرها