حماس: دهها هزار نیرو برای نبرد با اسرائیل آماده اند

حماس: دهها هزار نیرو برای نبرد با اسرائیل آماده اند
پنج‌شنبه 10 دی 1394 - 11:00

یکی از رهبران جنبش حماس گفت، دهها هزار نفر از رزمندگان "گردان های قسام" شاخه نظامی جنبش آماده نبرد آینده با رژیم صهیونیستی شده اند.

به گزارش پایگاه اینترنتی "رای الیوم"، "مشیر المصری" این مطلب را در مراسم یادبود "عبد الرحمن المباشر" از فرماندهان قسام که دو روز قبل در تونل زیر زمینی به شهادت رسید، بیان نمود.

وی با اشاره به اینکه آزادی اسرای فلسطینی در اولویت جنبش است، افزود، دهها هزار رزمنده قسام شبانه روز در روی زمین و تونل های زیر زمینی برای آماده شدن هر چه قدرتمندتر جهت نبرد آتی با دشمن صهیونیستی می کوشند.

المصری ادامه داد، هر نبرد که القسام بخواهد در آن شرکت کند در قلب تل آویو، حیفا، یافا و صفد کیان دشمن را به لرزه در خواهد آورد.

وی با تاکید به اینکه توافق وفاداری به آزادگان اول در زمینه آزادی اسرای فلسطینی بزودی تکرار خواهد شد، گفت، دشمن باید بداند مساله اسرا مقدس بوده و از اولین اصول قاموس ماست به همین دلیل دشمن نباید از توافق آتی بگریزد و به وقت کشی دل خوش نکند. 

عبدالرحمن المباشر، رزمنده فلسطینی ، پنج سال قبال به همراه تعداد دیگری از فلسطینی ها گلعاد شالیت نظامی رژیم صهویسنتی را ربود .

پربیننده ترین خبرها