نعیم قاسم: بازگشت به عقل، تنها راه عربستان

نعیم قاسم: بازگشت به عقل، تنها راه عربستان
پنج‌شنبه 17 دی 1394 - 20:14

العالم ـ معاون دبیر کل حزب الله لبنان با تاکید بر لزوم روی آوردن سعودی ها به عقل و منطق در مواجه با مسائل داخلی و خارجی، گفت که ایران نقطه اتکا برای حفظ امنیت خلیج فارس و نیز تکیه گاهی مهم برای اعراب و مسلمانان است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نعیم قاسم در یک همایش سیاسی در دانشگاه المصطفی تصریح کرد که ایران تکیه گاهی مهم برای اعراب و مسلمانان است به گونه ای که طرح برقراری روابط با اسراییل را ساقط کرد و سفارت رژیم صهیونیستی در ایران را به نفع طرح برقراری ارتباط با مساله فلسطین و نیز مسایل و مشکلات اعراب و مسلمانان، تعطیل کرد.

وی افزود: جنجالی که عربستان با قطع روابط ایجاد کرده است؛ این واقعیت را تغییر نخواهد داد که عربستان با اعدام شیخ نمر النمر دست به جنایت بزرگی زده است و این لکه ننگی بر پیشانی عربستان و تمام جهان متمدن که ادعای حقوق بشر می کند، خواهد بود.

نعیم قاسم خاطرنشان کرد: ایران همواره مورد تعدی قرارمیگرفت اما تمام توطئه ها را با موفقیت پشت سر گذاشت و عاملان این توطئه ها نیز سرنگون گشتند. عربستان راهی به جز بازگشت به عقل ندارد و اینکه بخشی از راه حلها باشد نه اینکه خود عامل ایجاد مشکلات باشد. زیرا این مشکلات در نهایت دامن خودش را خواهد گرفت. همگی شاهد تجربه حمایت از تروریسم تکفیری هستیم که از عربستان آغاز شد و اینک دامن این کشور را گرفته است و شاید شاهد تحولات بسیاری در این خصوص باشیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها