بمب های خوشه ای نماد جنون عربستان در یمن

جمعه 18 دی 1394 - 10:21

يمن (العالم) – جنون رژیم سعودی در حمله علیه یمن بیانگر رسوایی و شکست واقعی نیروهای ائتلاف متجاوز علیرغم پشتیبانی آمریکا و سکوت محافل بین المللی است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جنگنده های متجاوز در نتیجه چنین جنونی خیابانها و مناطق مسکونی صنعا را با موشک و بمب های خوشه ای هدف قرار می دهند.
ائتلاف مدنی پیگیری جنایات ائتلاف سعودی علیه یمن کشتار و ویرانی شکل گرفته اخیرا را جهت ارائه به سازمان های بین المللی مستندسازی کرده است.
حملات هوایی جنگنده های سعودی علیه صنعا همچنان با شدت و بی وقفه ادامه دارد و در همین رابطه منطقه النهدین را بیش از 12 بار مورد هدف قرار دادند و بسیاری از مناطق مسکونی را منهدم کردند.
اکرم السقایا فعال سیاسی یمن در گفت وگوی ویژه با شبکه خبری العالم در صنعا تاکید کرد: در اثر حملات هوایی دهها منزل آسیب دید و املاک عمومی مردم ویران شد و شماری از مردم شهید و زخمی شدند.
از سوی دیگر ابراهیم النزیلی نویسنده و تحلیل گر سیاسی در گفت وگوی ویژه با شبکه العالم خاطرنشان کرد: چند بمب خوشه ای به همراه یک موشک به منطقه الرباط اصابت کرد که در اثر آن تعدادی از خودروها بطور کامل به آتش کشیده شدند.
همچنین علی العاصمی عضو ائتلاف مدنی مسوول پیگیری و مستندسازی جنایات عربستان سعودی در گفت وگوی ویژه با شبکه العالم ابراز داشت: انداختن بمب در مناطق پر جمعیت صنعا، کشتار جمعی بشمار می رود. ما از سازمان های مدافع حقوق بشر خواستیم تا در جریان این جنایت قرار گیرند.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها