پاکسازی منطقه السوره در شرق رمادی

پاکسازی منطقه السوره در شرق رمادی
پنج‌شنبه 24 دی 1394 - 22:06

فرمانده تیپ هشتم ارتش عراق گفت، منطقه "السوره" در شرق رمادی به طور کامل از اشغال گروه تروریستی داعش آزاد شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سرتیپ ستاد "مجید الفتلاوی" اعلام کرد: السوره که میان میان "السجاریه" و "الصوفیه" قرار دارد، از وجود تروریست های داعش پاکسازی شده است.
به نوشته "السوریه نیوز" وی افزود: در این عملیات 5 داعشی کشته و یک خودروی "هامر" بمب گذاری شده که توسط یک داعشی انتحاری هدایت می شد، منهدم شد.

کشته شدن 20 داعشی در کوههای مکحول
از سوی دیگر "جنبش النجباء" وابسته به بسیج مردمی عراق نیز از کشته شدن 20 داعشی از جمله یک انتحاری در جریان حمله مذبوحانه گروه به جبال مکحول خبر داد.   
بیانیه این جنبش عراقی افزود: حمله گروه تروریستی داعش در جبال مکحول خنثی شد که به کشته شدن 15 تروریست و انهدام تجهیزاتشان انجامید و تک تیراندازان نیز  5 تروریست از جمله یک انتحاری را که قصد نزدیک شدن به خاکریز نیروهای جنبش را داشت، از پا در آوردند.
در ادامه این بیانیه آمده است: یگان موشکی جنبش نیز خانه ای که تروریست های داعش در آن پناه گرفته بودند را هدف قرار داد و جاده تکریت - کرکوک هم گشوده شد. 
 

هلاکت 7 داعشی در الانبار

در همین حال یک منبع امنیتی پلیس فدرال عراق در استان الانبار گفت، 7 تروریست داعش در حمله این پلیس در شرق رمادی به هلاکت رسیدند. 
این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود: یگان موشکی پلیس، سه  مقر داعشی ها و یک خودرو آنان را در منطقه "حصیبه" منهدم کرد.   
پلیس فدرال عراق با استقرار در مناطق حصیبه، "المضیق" و "الخالدیه" در عملیات گسترده برای آزادسازی شهر رمادی از داعش شرکت دارد.
رمادی مرکز استان الانبار واقع در صد کیلومتری غرب بغداد ‌است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها