اعتراض به برخوردهای تروریستی با مردم بحرین

اعتراض به برخوردهای تروریستی با مردم بحرین
يکشنبه 27 دی 1394 - 10:48

جریان "عمل اسلامی" تأکید کرد که حکومت آل خلیفه همچنان بدترین نوع تروریسم را علیه ملت بحرین اعمال می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از منامه پست، جریان عمل تأکید کرد، از جمله اقدامات این رژیم علیه مردم را ادامه صدور حکم اعدام و احکام افراطی و خشن دیگری مثل حبس ابد و سلب تابعیت از شهروندان اصلی و در مقابل، اعطای تابعیت سیاسی به تعداد زیادی از مهاجران است.
جریان "عمل اسلامی" بر ضرورت ادامه قیام مردمی در این کشور در اعتراض به اعدام شیخ نمر تأکید کرده و از دعوت ائتلاف جوانان 14 فوریه در این خصوص تمجید کرد و از شورای امنیت سازمان ملل و شورای حقوق بشر این سازمان خواست جنایات آل سعود علیه مردم یمن و استفاده این رژیم از بمبهای خوشه ای و کشتار غیر نظامیان و بمباران شهرها و روستاها را متوقف کند.
این جریان از دولتها خواست به درخواستهای پلیس بین الملل که دهها مخالف بحرینی را به بهانه های جنایی و تروریستی در فهرست تعقیب خود دارند اعتنا نکنند؛ همچنین بر ضرورت رعایت عدالت و برخورد انسانی با آنها به عنوان کسانی که فقط حقوق خود را می خواهند و دفاع از خواسته های بر حق آنها تأکید کرد.
جریان "عمل اسلامی" در این بیانیه خواستار مقابله با سیاست مجازات اقتصادی حکومت آل خلیفه علیه مردم شده و بر ضرورت تحریم کالاهای سعودی تأکید کرد.

پربیننده ترین خبرها