انهدام ده‌ها پایگاه داعش در لاذقیه و دیرالزور

انهدام ده‌ها پایگاه داعش در لاذقیه و دیرالزور
پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 - 12:42

نیروی هوایی روسیه، ستاد فرماندهی و 57 پایگاه گروه تروریستی داعش را در استان های "دیر الزور" و "لاذقیه" منهدم کرد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سرلشگر "ایگور کناشنکف" سخنگوی مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه در پایگاه هوایی "حمیمیم" در حومه "لاذقیه" در جمع خبرنگاران گفت: جنگنده های روس در 24 ساعت گذشته با اجرای 16 سورتی پرواز رزمی 57 پایگاه تروریست ها را هدف قرار دادند.      
وی افزود: حملات مزبور فقط در استان های لاذقیه و دیرالزور بوده است و از هدف قراردادن مواضع تروریست ها در استان های دیگر سوریه به خاطر حفظ جان غیرنظامیان و اوضاع بد جوی در منطقه خودداری شده است. 

انهدام ستاد فرماندهی داعش در ریف دیر الزور
کناشنکف ادامه داد، ستاد فرماندهی و خانه های تیمی تروریستهای داعش در حمله هوایی به اطراف روستای "المریعیه" در ریف دیرالزور منهدم شد.  
یک فروند بمب افکن "سوخو 34" نیز واحد توپخانه ای داعش را هدف قرار داد که بر اثر آن 3 عراده توپ منهدم شد.
جنگنده های روسیه به واحد توپخانه ای و انبار سوخت داعش در روستای "البغیلیه" در دیرالزور نیز حمله کردند.
یک فروند جنگنده روسی نیز به کارگاه داعش در اطراف روستای "حطله" در دیرالزور که بمب گذاری خودروها در آن انجام می شد، حمله کرد.
سخنگوی مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه گفت: جنگنده های روس در حومه لاذقیه مواضع تروریست ها را بمباران کردند منطقه ای که گروه تروریستی داعش در برابر حملات ارتش سوریه و گروه های معارض ملی در اطراف "جبل الاکراد" در حال عقب نشینی هستند.
کناشنکف افزود: وزارت دفاع روسیه به ارسال کمک های انسانی برای مردم و ساکنان دیرالزور که توسط تروریست ها محاصره شده است، ادامه می دهد و 50 تن انواع کمک های انسانی با یک فروند هواپیمای ارتش سوریه از 15 ژانویه 2016 تا کنون به این شهر ارسال شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها