دبیر کل سازمان بدر عراق:

جنگ درعراق با محو تروریسم درسوریه متوقف میشود

جنگ درعراق با محو تروریسم درسوریه متوقف میشود
يکشنبه 18 بهمن 1394 - 18:23

دبیر کل سازمان بدر امروز (یکشنبه) گفت: تا وقتی که تروریسم در سوریه باقی است جنگ در عراق ادامه دارد و پایان کار نابودی تروریست ها در سوریه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از شبکه سومریه نیوز، هادی العامری در مجلس ختم تعدادی از اعضای این سازمان که در سوریه شهید شده اند، اظهار داشت: "من پیش از این هم گفته بودم که عراق و سوریه با یک دشمن می جنگند و خطر از سوریه به عراق خواهد آمد. ما اگر امروز از حرم حضرت زینب علیها السلام در سوریه دفاع نکنیم فردا باید از حرم امام حسین علیه السلام در کربلا دفاع کنیم".

وی ادامه داد:"تا وقتی که جنگ در سوریه ادامه دارد، عراق هم درگیر جنگ خواهد بود، و تا وقتی که تروریسم در سوریه حضور دارد عراق هم روی ثبات و امنیت را نخواهد دید".

العامری افزود: "امروز در سوریه پیروزی بزرگی به دست آمده است به همین دلیل عربستان و ترکیه به خشم آمده و احساس ناکامی می کنند و اکنون بر خلاف گذشته خواستار آتش بس هستند". العامری در ادامه گفت: "مسیر نبل و الزهرا که امروز قطع شد آخرین مسیر ارتباطی ترکها با تروریست ها در داخل سوریه بود و به این ترتیب چیزی به پایان کار تروریستها نمانده است".

گفتنی است تحرکات گروه تروریستی داعش برای اشغال سوریه و عراق باعث نگرانی جامعه بین الملل شده است و کشورهای بسیاری نسبت به خطرات داعش ابراز نگرانی کرده اند. 

پربیننده ترین خبرها