محاصره مناطق مختلف بحرین درآستانه سالگرد انقلاب

محاصره مناطق مختلف بحرین درآستانه سالگرد انقلاب
پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 - 14:15

نیروهای بحرینی در آستانه پنجمین سالروز انقلاب مردمی این کشور ورودی های برخی از مناطق و روستاها را مسدود کردند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای امنیتی بحرین با محاصره مناطق مختلف از جمله روستاها می خواهند مردم را از مشارکت در تظاهرات پنجمین سالگرد انقلاب منع کنند.
به گفته شاهدان، لباس شخصی های نظام حاکم آل خلیفه موانع بتونی و سیم خاردار در ورودی های برخی مناطق و روستاها برای جلوگیری از مشارکت مردم در تظاهرات سالگرد انقلاب معروف به " نافرمانی مدنی النمر" نصب کرده اند.
این اقداماتی در حالی است که حکومت بحرین پیش از این به مردم درباره مشارکت در تظاهرات همبستگی با آیت الله نمر النمر هشدار داده بود.
انجمن حقوق بشر بحرین نیز اعلام کرد که نظام حاکم بیش از 13 درخواست برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز را رد کرده است.

تظاهرات بحرینی ها مقابل سفارت این کشور در لندن
خبر دیگر اینکه فعالان بحرینی در لندن پایتخت انگلیس مقابل سفارت بحرین تظاهراتی را به مناسبت پنجمین سالروز انقلاب کشورشان (انقلاب 14 فوریه 2011) برگزار کردند.
شرکت کنندگان در این تظاهرات سرکوب مردم بحرین را محکوم کردند و فریاد می زدند که نظام حاکم آل خلیفه با پشتیبانی نظامی کشورهایی همچون عربستان نمی تواند شعله انقلاب را خاموش کند.
معترضان خاطرنشان کردند که ملت بحرین به فعالیت های مسالمت آمیز خود تا تحقق اهداف انقلاب 14 فوریه ادامه خواهد داد و جامعه جهانی باید سکوت خود را در قبال جرایم و جنایت آل خلیفه و متحدانش بشکند. 

214 ـ 211 ـ 8

پربیننده ترین خبرها