تشدید حملات به فلسطینی ها در کرانه باختری

تشدید حملات به فلسطینی ها در کرانه باختری
پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 - 12:47

نیروهای رژیم صهیونیستی حملات به مناطق مختلف کرانه باختری و بازداشت و بازجویی فلسطینی ها را افزایش دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای اشغالگر صبح امروز (پنجشنبه) هفت جوان را در نابلس و طوباس واقع در شمال کرانه باختری اشغالی بازداشت کردند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی تأکید کرد که نیروهای اشغالگر به منطقه مادما واقع در جنوب نابلس حمله و غسان زیاده، محمد زاهر قط و وحید قسام زیاده را پس از حمله به خانه هایشان بازداشت کردند.

صهیونیستها هم چنین با حمله به منطقه عورتا در جنوب شرقی نابلس، ولید عبدات و عبدالرحمن الجبالی دو اسیر آزاد شده و محمد مهدی عبدالکریم حجه را پس از حمله به منزل وی و برادرانش واز بین بردن لوازم وی، از منطقه عینابوس واقع در جنوب این شهر بازداشت کردند.

صهیونیستها همچنین به منطقه طمون واقع در شرق طوباس حمله کرده، و منصور بنی عوده را که کمتراز یک ماه از آزادی اش می گذشت را بازداشت کردند.

دهها جوان فلسطینی همچنین به هنگام حمله نیروهای اشغالگربه این منطقه با آنان درگیرشدند.

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی صبح امروز هم چنین به مناطق مختلف قباطیه، اطراف یعبد و منطقه العرقه واقع در غرب و جنوب این استان به شکل گسترده ای حمله کردند.

به گفته منابع محلی، شمار زیادی از نیروهای اشغالگر ، ساعت دو بامداد  به مناطق مختلف قباطیه حمله کرده و یگان های پیاده نظام نیز در اوج  حملات گسترده و پی در پی درخیابانها پراکنده شده بودند.

217-8

پربیننده ترین خبرها