کشوری که از سازمان ملل هم جاسوسی می‌کند!

کشوری که از سازمان ملل هم جاسوسی می‌کند!
جمعه 7 اسفند 1394 - 14:10

رئیس مرکز حقوق بشر بحرین گفت: وزارت کشور بحرین فعالیت مقر سازمان ملل در این کشور و رفت و آمد شهروندان به این دفتر را زیر نظر دارد و این اقدام، نقض آشکار معاهدات و قوانین بین‌المللی است.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت بحرینی "مرآة البحرین" یوسف المحافظه در خصوص زیر نظر گرفتن رفت و آمد به مردم از سوی ماموران خلیفه گفت: فاطمه حلواجی، مسئول انجمن حقوق بشر اروپا – بحرین شخصا به همراه تعدادی از خانواده های زندانیان برای تسلیم نامه ای به بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل متحد، درباره نقض حقوق بشر در مورد زندانیان سیاسی توسط حکومت بحرین به دفتر این سازمان در منامه مراجعه کرد و با چنین پدیده ای مواجه شد.
وی افزود: پس از خروج خانم حلواجی از ساختمان مقر سازمان ملل یک افسر اطلاعاتی سر راه او ظاهر شده و از او کارت شناسایی می خواهد و در صدد بازجویی از او درباره علل مراجعه به این مقر برمی آید. اما این خانم مقاومت کرده و به داخل ساختمان برگشته و مراتب را به اطلاع مسئولان مقر می رساند. آنها هم به افسر مزبور تذکر دادند که کارش غیر قانونی و دخالت در کار سازمان ملل محسوب می شود.
المحافظه تصریح کرد: وزارت کشور بحرین با این کار قوانین و معاهدات بین المللی را به شکل علنی نقض کرده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد که مراجع امنیتی بحرین حق دخالت در کار سازمان ملل را ندارند و نمی توانند فعالان و قربانیانی را که قصد طرح شکایت علیه اقدامات خلاف قانون دولت را دارند، تحت تعقیب قرار دهد.

208 ـ 211 ـ 7

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها