حضور نظامیان آمریکا در قرارگاه هوایی اسرائیل

حضور نظامیان آمریکا در قرارگاه هوایی اسرائیل
شنبه 15 اسفند 1394 - 19:38

العالم - هزار و هفتصد نظامی آمریکایی در مانور مشترک با نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی، مقابله با موشک های حزب الله، حماس، سوریه و ایران را تمرین کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العال، مانور موسوم به " جنیفرکبری" بر پایه سناریو حملات موشکی چند جانبه به اسرائیل با حضور نظامیان آمریکایی و پیشرفته ترین سامانه های ضد موشکی آمریکا در قرارگاههای هوایی رژیم اشغالگر قدس برگزار شد.

"اور هیلر" خبرنگار شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش کرد که به دلیل حضور صدها نظامی آمریکایی این روزها زبان انگلیسی بر زبان عبری در قرارگاههای هوایی اسرائیل غلبه کرده است.

گزارشگر اسرائیلی خاطرنشان کرد: علی رغم سردی روابط دفتر نتانیاهو با کاخ سفید همکاری نظامی و تسلیحاتی دو طرف در بهترین شرایط است.

مانور مشترک اسرائیل و آمریکا بر پایه سناریو حملات چند جانبه موشکی ایران، حزب الله، سوریه و حماس طراحی و اجرا شده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش کرد که پیام آمریکا به دشمنان تل آویو در این مانور کاملا روشن است  و در صورت حمله به اسرائیل آمریکا با همه توان از آن حمایت می کند. آمریکایی ها در این مانور پیشرفته ترین سامانه های ضد موشکی خود را به همراه آورده اند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال اظهارات دبیر کل حزب الله لبنان را در خصوص هدف گیری مخازن آمونیاک حیفا توسط موشکهای حزب الله را که قدرت انفجار معادل بمب اتمی دارد پخش کرد.

111-9

پربیننده ترین خبرها