فرود موشک یک تُنی تروریست‌ها در بیمارستان حلب +فیلم

سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 - 23:09

حلب، (العالم) – گروه های تروریستی در جنایتی هولناک بیمارستان "الضبیط" شهر حلب را با یک فروند موشک به وزن یک تن هدف قرار دادند.

به گزارش خبرنگار "العالم" در حلب، در اثر حمله تروریستی موشکی به بیمارستان الضبیط 20 شهروند سوری کشته و یک صد نفر نیز زخمی شدند. عمده کشته های این حمله تروریستی، بیماران و کادر پزشکی بودند.
دیدبان حقوق بشر معارض سوری به کشته شدن 19 نفر که حداقل 3 نفر از آنان کودک بودند، اعتراف کرد. گروه های تروریستی از 10 روز قبل به طور مستمر شهر حلب در شمال سوریه را گلوله باران می کنند.  
منابع سوری اعلام کردند که تروریست های "جبهه النصره" یک فروند موشک "حمم" با وزن یک هزار کیلوگرم را به طرف این بیمارستان شلیک کردند که خسارات زیادی به آن وارد شد و بخش هایی از آن فرو ریخت. این منابع گفتند که امکان دارد شمار کشته ها و مجروحین این حمله تروریستی افزایش یابد.
در اثر این حمله همچنین خساراتی به ساختمان های مجاور وارد شد.
بیمارستان "الرازی" نیز پنجمین بیمارستان حلب است که در 10 روز گذشته هدف حملات تروریستی قرار گرفت. 65 راکت تروریست ها روز سه شنبه به خیابان النیل، السبیل، الموکامبو، الجمیلیه، بازار الانتاج، الخالدیه و الرازی شهر حلب اصابت کرد که 5 کشته و دهها زخمی به همراه داشت. گلوله باران حی الزهراء نیز به انهدام چند ساختمان مسکونی انجامید. 
شمار کشته های حلب از ابتدای گلوله باران های تروریستی بیشتر از صد کشته بوده که حداقل 40 نفر کودک هستند و همچنین صدها نفر نیز زخمی شده اند. 
ستاد فرماندهی کل ارتش سوریه نیز اعلام کرد که نیروهای ارتش سوریه اقدام به خنثی سازی هجوم تروریست ها به حلب کرده و به منابع شلیک تروریست ها پاسخ دادند که به تلفات زیادی در میان آنان انجامید. 
206- 201

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها