آخرین سفارش شهید بدرالدین به مدیر دفتر العالم

آخرین سفارش شهید بدرالدین به مدیر دفتر العالم
شنبه 25 ارديبهشت 1395 - 16:29

العالم ـ مدیر دفتر العالم در سوریه، خاطره آخرین دیدار خود با شهید مصطفی بدرالدین فرمانده ارشد مقاومت اسلامی مشهور به "ذوالفقار" را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "حسین مرتضی" مدیر دفتر شبکه العالم در سوریه،  درباره آن دیدار می گوید: آخرین باری که با شهید "ذوالفقار" دیدار کردم، به او نزدیک شدم، برای مصافحه دستم را به سویش دراز کردم، اما او دست نداد بلکه مرا در آغوش گرفت و محکم در آغوشش فشرد و گفت: نمی خواهم در هیچ نبرد و یا گزارش خبری و پوشش میدانی حوادث، بدون کلاه ایمنی و جلیقه ضد گلوله ببینمت؛ تو و همکارانت "صدا"ی ما هستید و اخبار پیروزی های مبارزان را منتقل می کنید و نمی خواهیم شما را از دست بدهیم.

به گفته حسین مرتضی، شهید بدرالدین سپس ادامه داد: پوشش برخی از اخبار و ارائه اطلاعات را مختصر کنید، به ویژه آنچه به نبردها مربوط می شود، زیرا دشمنان تمام آنچه را که می گویید با دقت دنبال می کنند و به این اطلاعات استناد می کنند تا بدانند مقصد بعدی ما کجاست و در کدام جبهه می خواهیم فعالیت کنیم.

حسین مرتضی در پایان اظهار داشت: از نظر شهید بدرالدین، حتی عکس و تصویر خبری هم یک مورد نظامی و امنیتی به شمار می آمد و ایشان گاهی اوقات بر نحوه تدوین خبر نیز نظارت می کرد.

7- 210

پربیننده ترین خبرها