وزیر سوری درباره "ذولفقار" حزب الله چه گفت؟

وزیر سوری درباره
دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 - 13:17

وزیر اطلاع رسانی سوریه با ستایش از شهید مصطفی بدرالدین فرمانده ارشد حزب الله لبنان تاکید کرد که وی با عزت از سوریه دفاع کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عمران الزعبی در مراسم سوگواری شهید بدرالدین در شهر دمشق گفت: شهید مصطفی و شهدای مقاومت و ارتش سوریه و دوستان با عزت، شرافت و سربلندی و درک سیاسی در کنار سوریه و حق و حقیقت ایستادند.
وی تاکید کرد: سوریه یک سرزمین عربی متحد باقی خواهد ماند و هیچ توطئه و نقشه‌ای در جهان نخواهد توانست این کشور را از هم گسسته و یک وجب از خاک آن را جدا کند.
الزعبی جنگ علیه سوریه را جنگ علیه انسانیت دانست و گفت: این جنگ قوانین و قواعدی تماما متفاوت از همه جنگ ها دارد... اما با این وجود، سوریه و دوستداران و عاشقان سوریه ایستادند و پایداری کردند؛ یعنی همان کسانی که به سوریه پر خیر و برکت، مقاوم، ثابت قدم، پایدار و برخوردار از آزادی دین و دینداری اعتقاد و ایمان راسخ دارند.
وی تاکید کرد: مقاومت در برابر متجاوزان تروریست یک گزینه نیست بلکه سرنوشت ماست.
الزعبی به روح بلند شهید بدرالدین و خانواده وی و مقاومت در لبنان و حزب الله و سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، درود فرستاد.
حزب الله لبنان ساعات اولیه روز جمعه 24 اردیبهشت ماه، خبر شهادت مصطفى بدر الدین مشهور به “ذوالفقار” را در انفجار بزرگی در مقر حزب الله در نزدیکی فرودگاه دمشق اعلام کرد.
6 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها