جزئیات عملیات ارتش عراق برای آزادسازی فلوجه

جزئیات عملیات ارتش عراق برای آزادسازی فلوجه
يکشنبه 2 خرداد 1395 - 12:32

واحد اطلاع رسانی جنگی عراق، امروز یکشنبه، اعلام کرد عملیات آزادسازی فلوجه با نام "شکست تروریسم" آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم، به نقل از "السومریه نیوز" عراق، واحد اطلاع رسانی جنگی عراق خبر داد که دستگاه مبارزه با تروریسم، ارتش، گردان های ویژه، یگان ضربت پلیس الانبار و نیروهای عشایر در این عملیات شرکت می کنند.
این واحد با انتشار بیانیه ای که یک نسخه از آن به دست السومریه نیوز رسیده است، اعلام کرد: «عملیات آزادسازی فلوجه با نام "شکست تروریسم" به فرماندهی سرلشکر "عبدالوهاب الساعدی" آغاز خواهد شد و از پشتیبانی موشکی و هوایی ارتش عراق و نیروهای ائتلاف بین الملل برخوردار خواهد بود».
این واحد با اشاره به مشارکت دستگاه مبارزه با تروریسم، ارتش عراق، یگان های ویژه، نیروهای ضربت پلیس الانبار و نیروهای مردمی عشایر در این عملیات، تأکید کرد که تمام این واحدها توسط عملیات مشترک، فرماندهی خواهند شد.
واحد اطلاع رسانی جنگی همچنین افزود: «نیروهای بسیج مردمی در عملیات های جزیرۀ الخالدیه، اطراف فلوجه، الگرمه، الصقلاویه، زوبع و النعیمیه شرکت خواهند کرد».
 نیروهای امنیتی و برخی تشکیلات و گروههای بسیج مردمی در راستای آمادگی برای آغاز حمله و پاکسازی، طی چند روز گذشته حضور خود را در اطراف فلوجه در استان الانبار تقویت کرده اند.
این نیروها در چند عملیات مقدماتی برای آزادسازی شهر، چند مسیر امدادرسانی به گروه تروریستی داعش را قطع کرده و کمینگاه های آنها را زیر آتش گرفتند.
220-208

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها