مادرشهید : پیکر فرزندم گوشت و پوست ندارد ولی باز می‌خندد

مادرشهید : پیکر فرزندم گوشت و پوست ندارد ولی باز می‌خندد
سه شنبه 11 خرداد 1395 - 10:08

مادر شهید علی اصغر شیردل می‌گوید: همه عاشق خنده‌هایش بودند. الان که پیکرش را بعد یک سال آوردند گوشت و پوست ندارد ولی باز می‌خندد. من پیکر پسرم را دیدم. تیر به پهلوی راستش خورده بود. خونریزی خیلی زیادی داشته است و یک یا علی گفته و شهید شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ،  مادر شهید مدافع حرم، علی اصغر شیردل بعد از گذشت یکسال از شهادت فرزندش در سوریه، حالا نشانی از او پیدا کرده است. پیکر فرزند بازگشته و مادر را از چشم انتظاری درآورده است. مادر حالا با استقامتی مثال زدنی بدون آنکه بی‌تابی کند از خوبی‌های فرزند می‌گوید و شهادتی که لیاقتش را داشته است. مادر شهید علی اصغر شیردل در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از احساس دیدارش با فرزند چنین می‌گوید: خوشحالم که بعد از یک سال و چند روز پسرم برگشته و او را دیدم. خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم، تا به حال هم او را به خانم حضرت زینب(س) سپرده بودم. البته مال من هم نبود، امانت خدا بود که خودش داد و خودش گرفت. الحمدالله.
مادر شهید: پیکرش گوشت و پوست ندارد ولی باز می‌خندد/توسط انگشترش شناسایی شد/با اصابت تیر در پهلو به شهادت رسید

او در ادامه ویژگی‌های اخلاقی پسرش را برمی‌شمرد. و به خصوصیاتی اشاره می‌کند که همیشه مردم از آن به نیکی یاد می‌کنند و می‌گوید: علی اصغر خوش رو، خوش اخلاق، مومن، زن و بچه دوست، بی اهمیت به مال و مادیات دنیا به مال دنیا بود. فقط عاشق زن و بچه‌اش بود. پسرخوب، مومن و نمازخوانی بود همه خوبی‌ها را خدا جمع کرده و به او داده بود. شکر خدا...!

 

مادرشهید : پیکر فرزندم گوشت و پوست ندارد ولی باز می‌خندد

مادر به دیدن تابوت بسته شده اکتفا نکرده است. او پیکر فرزندش را دیده است و حالا آن را نیز به خوبی توصیف می‌کند و می‌گوید: خوش رویی، خنده رویی‌ و لبخند پسرم زبانزد همه عالم است. همه عاشق خنده‌هایش بودند. الان که پیکرش را بعد یک سال آوردند گوشت و پوست ندارد ولی باز می‌خندد. من پیکر پسرم را دیدم. تیر به پهلوی راستش خورده بود. خونریزی خیلی زیادی داشته است و یک یا علی گفته و شهید شده است. پیکرش را نتوانستد به عقب برگردانند. بعد از یک سال توسط انگشتر و حلقه‌اش شناسایی شد، خودش دوست داشت گمنام باشد. نه پلاکی در گردنش بود نه مدارکی در جیب‌هایش، هیچ چیزی همراهش نبود.

پیکر مطهر شهید مدافع حرم، علی اصغر شیردل، بعد از گذشت یکسال از شهادتش به میهن اسلامی بازگشت. او در 3 خرداد 57 و در بحبوحه پیروزی انقلاب به دنیا آمد. شیردل فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی سخت افزار کامپیوتر بود. شیردل از نیروهای مخلص و تحصیلکردۀ نظام بود که در بین خانواده و دوستان به حسن رفتار و اخلاق شهرت داشت. او در سال 1384 با هدی کمالیان ازدواج کرد و در سال 1388 خدا فرزندی به آن‌ها عنایت کرد که اسم او را امیرعلی گذاشتند. امیرعلی تنها فرزند آن‌‌ها حالا 6 ساله است. شهید علی اصغر شیردل 30 اردیبهشت سال 94 در سن 37 سالگی در سوریه به شهادت رسید ولی پیکرش همانجا ماند و در شمار شهدای مفقود الجسد جای گرفت. حالا بعد از یکسال پیکر مطهر این شهید مدافع حرم به وطن بازگشته است و در زادگاه خود خاکسپاری خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها