تروریسم در کمین جام ملت های اروپا

تروریسم در کمین جام ملت های اروپا
پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 - 13:05

تروریست ها خود را برای ناآرام کردن اروپا هنگام بازی های فوتبال آماده می کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه تایمز روز پنجشنبه در مقاله ای به قلم چارلز برمنر هشدار داد که افراطی ها برای کشتار مردم در مسابقات فوتبال جام قهرمانی ملت های اروپا نقشه می چینند.
تایمز افزود : طبق اطلاعات سرویس های امنیتی بلژیک ؛ گروهی از افراطیون، سوریه را به مقصد فرانسه برای اجرای حملات تروریستی در زمان برگزاری مسابقات فوتبال جام قهرمانی 2016 ملت های اروپا ترک کرده اند .
این روزنامه انگلیسی اعلام کرد، چند ساعت پس از اینکه یک افسر پلیس فرانسه و همسرش به دست یک افراطی کشته شدند، پلیس مبارزه با تروریسم بلژیک هشدار داد که گروهی از نیروهای داعش 10 روز پیش سوریه را به مقصد اروپا ترک کرده و از ترکیه و یونان گذشته اند و هیچ گذرنامه ای ندارند و به 2 دسته تقسیم شده اند که دسته اول راهی بلژیک و دسته دوم راهی فرانسه خواهد شد. 
تایمز نوشت: پلیس مبارزه با تروریسم بلژیک معتقد است که این گروه مجهز به سلاح های لازم و کافی برای اجرای حملات خود است که شاید هدف این حملات رستوران های زنجیره ای آمریکائی در بلژیک و یکی از مراکز پلیس این کشور باشد و احتمال وقوع این حملات در آینده نزدیک بعید نیست.
تایمز افزود: العروسی هنگام گروگان گیری افسر پلیس فرانسه و همسرش یک ویدیوی زنده پخش کرد که در آن با داعش بیعت می کند و از مسلمانان فرانسه می خواهد که به نیروهای پلیس ، خبرنگاران و خوانندگان رپ حمله کنند همچنین تهدید کرد که محل بازی های فوتبال جام قهرمانی ملت های اروپا را به " قبرستان " تبدیل خواهد کرد.

 پس از ایجاد گروه های تروریستی در منطقه مانند داعش و النصره که دارای تفکرات سلفی وهابی هستند، شمار قابل توجهی از افراطی‌ها از کشورهای مختلف حتی آمریکا و کشورهای اروپایی، در سایه سکوت مقامات آن کشورها و با همکاری سرویسهای اطلاعاتی غربی و همپیمانان آنها در منطقه به راحتی توانستند به این گروه تروریستی ملحق شوند. اما اکنون بازگشت این تروریستها به یکی از بزرگترین مشکلات کشورهای غربی تبدیل شده است.

214

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها