رئیس مجلس عراق، آزادی فلوجه را تبریک گفت

رئیس مجلس عراق، آزادی فلوجه را تبریک گفت
جمعه 28 خرداد 1395 - 22:22

رئیس مجلس نمایندگان عراق پیروزی‌های ارتش در شهر فلوجه را شگرف و بزرگ خواند و بر لزوم تلاش برای آزادسازی شهر موصل تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سلیم الجبوری رئیس مجلس نمایندگان عراق تاکید کرد: پیروزهای شگفت ارتش در فلوجه باعث افتخار عراقی هاست و ما منتظر آزادسازی شهر موصل هستیم.

سومریه نیوز امروز جمعه به نقل ازالجبوری نوشت: نیروهای ارتش توانستند پرچم عراق را بر فراز فرمانداری شهر فلوجه به اهتزاز دربیاورند و شایسته قدردانی هستند.

الجبوری افزود: پاکسازی فلوجه از تروریست ها نقطه عطفی در مبارزه با داعش و زمینه ساز شکست نهائی این گروه تروریستی است.

رئیس مجلس نمایندگان عراق خواستار آمادگی ارتش برای آزادسازی شهر موصل مقر اصلی داعش در استان نینوا شد و اعلام کرد: ما منتظر شنیدن پیروزی ارتش در استان نینوا و بازپس گیری شهر موصل هستیم .

الجبوری کمک رسانی به آوارگان را نیز خواستار شد و افزود: پیروزی میدانی اگر با کمک رسانی به آوارگان و کاستن آلام آنها همراه باشد، شیرین تر است و ما باید همه امکانات خود را برای کمک رسانی به آوارگان به کار گیریم.

فرماندهی پلیس عراق امروز از پاکسازی ساختمان فرمانداری شهر فلوجه از تروریست های داعشی و برافراشتن پرچم ملی بر فراز آن خبر داد و افزود: نیروهای ارتشی همچنان به پیشروی خود برای دست یابی به اهداف  آتی خود ادامه می دهند.

عبدالوهاب الساعدی فرمانده عملیات آزادسازی فلوجه نیز اعلام کرد که نیروهای ارتشی منطقه نزال را در مرکز این شهر به کنترل خود درآورده و بیمارستان دولتی را نیز از تروریست های داعشی پاکسازی کرده و پرجم عراق را برفراز آن به اهتزار درآورده اند.

214

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها