کتاب جدید انقلابیون بحرینی:

چرا نظام سعودی تروریستی است؟

چرا نظام سعودی تروریستی است؟
دوشنبه 31 خرداد 1395 - 09:27

یک مرکز وابسته به انقلابیون بحرین به تازگی کتاب را تحت عنوان «نظام سعودی تروریستی است... چرا؟» در پایگاه اینترنتی رسمی ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین، مرکز مطالعات و پژوهشهای بحرین، این کتاب را در چارچوب حرکت جهانی برای قرار دادن نام حکومت آل سعود در ردیف رژیم های تروریستی، منتشر کرده است.

 سازمان ملل اخیرا نام عربستان و متحدانش را به علت قتل 510 کودک و مجروح کردن 667 کودک دیگر در یمن مجرم شناخته و در لیست سیاه ناقضان حقوق بشر گنجانده بود، ولی پس از مدت کوتاهی تحت فشار آل سعود نام عربستان و همدستانش را از این لیست حذف کرد.

کتاب «نظام سعودی تروریستی است... چرا؟» شامل مجموعه ای از مقاله های نویسندگان و فعالان عرب و غیر عرب است که در آن به دلایل و شواهد و آمار و ارقام، اسناد، تصاویر و حقایق جنایات آل سعود در سراسر جهان به همراه تاریخچه کاملی از ریشه های تروریستی آن از زمان تاسیس تا دوره معاصر و حمایت حکومت سعودی از گروههای تروریستی پرداخته شده است.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه تأکید کرد، این کتاب حرف حقی است برای نشان دادن مظلومیت ملت های عراق، یمن، بحرین، سوریه، لبنان، فلسطین اشغالی و حتی افراد کشته شده در انفجارهای 11 سپتامبر در آمریکا و قربانیان فرانسه و آفریقا.

این ائتلاف، هدف از انتشار این کتاب را رسوا کردن حکومت سعودی اعلام کرد که زیر پوشش عقاید تکفیری پنهان شده و خون بیگناهان را می ریزد، رعب و وحشت ایجاد می کند در حالی که هیچ ارتباطی با اسلام ندارد. از دیگر اهداف این کتاب پرده برداشتن از جنایات حکومت آل سعود و افشای دروغ بودن ادعای آن در زمینه مبارزه با تروریسم است چرا که حکومت سعودی خود در صف مقدم نظامهای تروریستی است.

204 ـ 211

پربیننده ترین خبرها