پخش مستند "در عمق ناکامی"

تکفیری‌ها در تلویزیون اعتراف می‌کنند +ویدیو

دوشنبه 14 تير 1395 - 12:10

مستند «در عمق ناکامی» مربوط به انهدام شبکه تروریستی، تکفیری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) امروز دوشنبه 14 تیر ماه از شبکه دوم و خبر سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، پس از بازداشت چند تن از عوامل وابسته به داعش در تهران قرار است امروز مستند اعترافات این افراد از تلویزیون پخش شود.
خبرگزاری صدا و سیما تأکید کرد، مستند «در عمق ناکامی» مربوط به انهدام شبکه تروریستی - تکفیری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) امروز دوشنبه 14 تیرماه ساعت 20:45 از شبکه دوم سیما و 20:15 از شبکه خبر پخش خواهد شد.
در این مستند، عوامل داعش بدون پوشش چهره به تشریح شکل‌گیری، تهیه امکانات و نحوه اجرای عملیات تروریستی در شهر تهران را تشریح خواهند کرد. به گفته‌ یکی از تروریست‌های داعش در این مستند، مواد منفجره‌ای برای انجام 50 عملیات تروریستی بزرگ در تهران تهیه کرده بودند.
یکی از عوامل داعش در این مستند از دریافت 600 هزار یورو پول و برگزاری برخی جلسات‌شان در مقابل پارک دانشجو سخن می‌گوید. وی همچنین می‌گوید که داعش به آنها دستور داد که خودروهایی با پلاک تهران و حومه برای انجام عملیات در پایتخت ایران، تهیه کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها