اسد: با عراق در جنگ واحد علیه تروریسم هستیم

اسد: با عراق در جنگ واحد علیه تروریسم هستیم
پنج‌شنبه 24 تير 1395 - 12:51

رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که سوریه و عراق در جنگ واجد علیه تروریسم هستند و پیروزی هریک از دو کشور، پیروزی برای دیگری به شمار می رود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سوریا نیوز، بشار اسد این مطلب را در دیدار فالح الفیاض مشاور امنیت ملی عراق بیان داشت.

وی گفت: جنگی که ارتش های سوریه و عراق در حال انجام آن هستند، جنگی واحد است؛ به گونه ای که هرگونه پیروزی علیه تروریسم در هر یک از دو کشور به منزله پیروزی برای هریک از دوطرف و تمام طرف های جدی در امر مبارزه با تروریسم و نابودی آن است.
رئیس جمهور سوریه به دولت و مردم عراق به مناسب پیروزی ها و دستاوردهای ارتش عراق و نیروهای الحشد الشعبی در جنگ علیه گروه تروریستی داعش تبریک گفت که آخرین پیروزی، آزادسازی شهر فلوجه بود.

مشاور امنیت ملی عراق نیز در این دیدار پیام حیدر العبادری نخست وزیر کشورش درخصوص همکاری سیاسی، امنیتی و نظامی بین دو کشور بویژه در امر مبارزه با تروریسم را منتقل کرد.

در همین حال، فالح الفیاض پیام حیدر العبادی نخست وزیر عراق درباره همکاری سیاسی و نظامی و امنیتی بین بغداد و دمشق خصوصا در زمینه مبارزه با تروریسم را منتقل کرد.

مشاور امنیت ملی عراق نیز در این ملاقات تصوری کلی از مقدمات جاری برای پیشروی نیروهای عراقی به سوی شهر موصل و آزادسازی آن از تروریست ها را ارایه نمود.

فالح الفیاض از تمایل و خواست رهبران عراق برای ادامه حمایت، تماس و هماهنگی با دولت سوریه سخن گفت زیرا نتایج مثبتی در امر مبارزه با گروههای تروریستی دارد که تهدید کننده منطقه و جهان هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها