بازخوانی جنگ 33 روزه؛

انهدام ناو ساعر 5، چالشی ادامه دار برای صهیونیست ها

انهدام ناو ساعر 5، چالشی ادامه دار برای صهیونیست ها
شنبه 2 مرداد 1395 - 18:57

العالم - 10 سال پیش در چنین روزهایی حزب الله لبنان با انهدام ناو ساعر 5 رژیم صهیونیستی در نزدیکی سواحل بیروت در جنگ 33 روزه کابوس جدیدی را برای صهیونیست ها رقم زد؛ هدف قرار گرفتن این ناو چالش مهمی در عملکرد نیروی دریایی رژیم صهیونیستی ایجاد و از آن به بعد این رژیم را به برگزاری رزمایش های دریایی گسترده در نزدیکی سواحل لبنان وادرا کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ایلیران طال" گزارشگر شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: نیروی دریایی اسرائیل اخیرا رزمایش گسترده ای در مناطق شمالی در نزدیکی آبهای جنوب لبنان برگزار کرد و در این رزمایش موشک های دریا به دریا "هاربون" را آزمایش کرد.
بنا بر این گزارش، نیروی دریایی اسراییل سناریوی حمله حزب الله یا ایران به ناوهای خود را در آبهای شمالی بررسی کرد.
در این رزمایش توانایی موشک دریا به دریا هاربون بررسی شد.
این موشک که برد آن 200 کیلومتر است با رادار هدایت می شود و ناوهای جنگی متوسط و بزرگ را منهدم می کند. 
براساس گزارش شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی، ناوهای ساعر اسرائیل وابسته به نیروی دریایی این کشور به موشک های هاربون مجهز شده اند.
در این رزمایش نیروی دریایی اسراییل، با موشک های هاربون یک ناو قدیمی متروکه را با دقت بالا هدف قرار داده و منهدم کرد!.
رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه که در همین ایام انجام شد، شکست سختی از حزب الله لبنان خورد و از همان زمان به دنبال راهی برای جبران این شکست می گردد؛ گذشت زمان و حضور مقتدرانه نیروهای حزب الله در جنگ با گروه های تروریستی - تکفیری در سوریه و کسب توان مضاعف و تجربیات جدید مقاوت اسلامی لبنان موجب شده که کابوس صهیونیست ها برای نبرد با حزب الله همواره ادامه داشته باشد.

201   

پربیننده ترین خبرها