پیام صوتی سرکرده داعشی به قیمت جانش تمام شد

پیام صوتی سرکرده داعشی به قیمت جانش تمام شد
جمعه 29 مرداد 1395 - 11:53

جبار المعموری یکی از فرماندهان الحشد الشعبی (نیروهای داوطلب مردمی عراق) فاش کرد: گروه تروریستی داعش داماد به اصطلاح امیر داعشی ولایت کرکوک را به دلیل پیام صوتی که در آن درخواست عقب نشینی از الحویجه کرده بود، اعدام کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این داماد نگون بخت عصر دیروز در حومه بخش الحویجه گردن زده شد.
المعموری افزود: فرد اعدام شده یکی از سرکرده های نظامی تشکیلات داعش بود. وی در پیام صوتی کوتاه خود از ضرورت عقب نشینی از الحویجه قبل از آنکه فرصت از دست برود و اینکه داعش هم اکنون درگیر یک نبرد شکست خورده است، سخن به میان آورد.
وی تاکید کرد: این اعدام ثابت می کند که داعش بر فرآیند شنود سرکرده ها و عناصر مسلح خود افزوده است از بیم آنکه مبادا افرادش به دلیل از دست دادن روحیه از گروه جدا شده و یا فرار کنند.
این فرمانده نیروهای داوطلب مردمی عراق اظهار داشت: به دنبال پیروزی های گسترده به دست آمده از سوی نیروهای نظامی و داوطلب مردمی الحشد الشعبی در مناطق مختلف کشور و آزادسازی چند شهر بزرگ روحیه داعشی ها به وضوح فروپاشیده است.
شایان ذکر است گروه تروریستی داعش از ژوئن سال 2014 بر بخش الحویجه به عنوان بزرگ ترین بخش در استان کرکوک تسلط یافته و نیروهای نظامی عراق در تمامی رده ها هم اکنون در حال آماده شدن برای آزاد کردن این بخش از چنگ این گروه تروریستی هستند.

209-211-9

پربیننده ترین خبرها