صحنه هایی از فروپاشی داعش +ویدیو

پنج‌شنبه 29 مهر 1395 - 21:43

موصل، (العالم) – نیروهای مشترک عراقی چهارمین مرحله عملیات آزادی شهر موصل را از سه محور آغاز و چند روستا و منطقه دیگر را آزاد کردند.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم، این نیروها بیش از 20 کیلومتر در جنوب شهر در ناحیه برطله و محور الخازر در 15 کیلومتری موصل را پس از فروپاشی کامل عناصر تروریست داعش آزاد ساختند. 

اجساد تروریست ها در مناطق آزاد شده نینوا
خودروها و زره پوش های ارتش با پیشروی به طرف جنوب برای آزاد سازی ساحل چپ القیاره در جنوب استان نینوا مناطق الحوض و الزایکه را از چنگال گروه های تروریستی آزاد نمودند. 

دود فضای منطقه را سیاه کرده، صدای شلیک موشک ها و سلاح سنگین به گوش می رسد، اجساد تروریست ها در مناطق گسترده ای از مناطق آزاد شده در دشت نینوا روی زمین افتاده و روستای الخالدیه در بخش چپ القیاره توسط ارتش عراق آزاد شده است. 
یک سرکرده ارشد گروه تروریستی داعش هم در حمله هوایی به نینوا کشته شد.
نیروهای مشترک عراقی پس از آزاد سازی منطقه الکویر آماده حمله به بخش الحمدانیه هستند. 

حمله گسترده ارتش عراق به بعشیقه
در همین حال، منطقه شمال و شمال شرق موصل شاهد عملیات گسترده ارتش در اطراف بعشیقه برای آزاد سازی آن از گروه تروریستی داعش است.
همچنین چند منطقه استراتژیک و روستا برای جلوگیری از تحرکات تروریست ها آزاد شد. منابع عراقی از رسیدن نیروهای مشترک به دروازه های تلول ناصر در موصل خبر می دهند. در این پیشروی ها، بیش از صد تروریست داعشی اسیر یا کشته شده اند. 

206
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها