فراکسیون پارلمانی بدر تشریح کرد:

حمله به کرکوک برای اخلال در آزادسازی موصل

حمله به کرکوک برای اخلال در آزادسازی موصل
جمعه 30 مهر 1395 - 19:41

فراکسیون پارلمانی بدر هدف گروه تروریستی داعش از حمله به کرکوک را اخلال در آزاد سازی موصل عنوان کرد و خواستار ارسال تجهیزات و مهمات به استان کرکوک شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز فراکسیون بدر خاطرنشان کرد، هدف تروریست های داعشی از حمله به کرکوک و استقرار تک تیرانداز در برخی مناطق آن، کاهش فشار نظامی بر این گروه تروریستی در موصل است.

فراکسیون بدر هشدار داد که عناصر داعش و هسته های غیر فعال آن پس از آزادسازی موصل در آنجا باقی خواهند ماند.

حسن الساعدی یکی از نمایندگان عضو فراکسیون بدر در بیانیه خاطرنشان کرد: "هدف تروریست ها از حمله به کرکوک و استقرار تک تیرانداز در برخی مناطق این شهر، کاهش فشار نظامی موجود بر موصل و اخلال در روند آزادسازی این شهر است."

وی افزود: "آزادسازی موصل به معنای پایان کار گروه تروریستی داعش است لذا ضرورت ایجاب می کند که عملیات علیه داعش در موصل ادامه یابد و تحت تأثیر شرایط و اوضاع هیچ یک از استان های دیگر متوقف نشود."

وی در عین حال هشدار داد که عناصر و هسته های غیر فعال این گروه تروریستی پس از آزادسازی این شهر همچنان در آنجا حضور خواهند داشت.

الساعدی در ادامه گفت: "دستگاه های امنیتی و نیروهای بسیج مردمی از این لحظه به بعد باید طرح متمرکز و واحدی برای نابود کردن این هسته ها آماده کنند. این هسته ها بعد از این، تلاش خواهند کرد شکست خود در برابر نیروهای عراقی را با حمله به مردم عادی جبران کنند."

منابع امنیتی در استان کرکوک امروز، جمعه، گفتند گروه هایی از عناصر تروریستی داعش و عناصر انتحاری در نخستین ساعت های صبح به چند قرارگاه امنیتی و مراکز حیاتی و حساس در این استان از جمله نیروگاه برق "الدبس" حمله کردند.

208 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها