اسلحه محرمانه هیتلر!+ویدیو

سه شنبه 4 آبان 1395 - 18:42

آلمان نازی نه تنها میلیونها نفر از جوانان خود را بسیج و آنها را به هیزم آتش جنگ جهانی دوم تبدیل کرد بلکه تمام توان خود را برای اختراع یک سلاح بسیار کشنده و ویرانگر بکار برد اما شکست آلمان مانع از بکارگیری آن توسط این کشور شد.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، مهندسان و کارشناسان هیتلر برای دستیابی به تسلیحات و تجهیزات نظامی از جمله جنگنده های جت و موشک های دوربرد و بمب های هوشمند و دقیق که بتواند بر دوران خود سبقت بگیرد، تلاش کردند.

در میان طرح های محرمانه شگفت انگیز یاد شده می توان از بمب افکن دارای شکل عجیب "نورتین – 229 " شبیه بمب افکن بی – 2 آمریکا اشاره کرد. این بمب افکن برای حمل یک تن تسلیحات و پرواز با سرعت 600 مایل در ساعت و مجهز به موتور جت دوتایی طراحی شد و برای اولین بار در سال 1944 به پرواز درآمد.

بمب فرتز إکس یک بمب هوشمند هدایت شونده و ضد زره مجهز به دریافت امواج بی سیم است.

کارشناسان آلمانی همچنین مین های متحرک ابداع کردند که عبارتند از تانک های کوچکی که مجهز به مواد منفجره هستند و برای حرکت در میدان های مین و انفجار مواضع دفاعی دشمن بکار رفت.

آلمان همچنین در اواخر دهه سی قرن گذشته میلادی یک جنگنده منحصر به فرد به نام Messerschmitt Me 163 Kome مجهز به موتور موشکی با سرعت 700 مایل در ساعت ساخت.

هواچیمای مجهز به موترو موشکی

آلمان از این نوع بیش از 300 فروند ساخت . سرعت فوق العاده این جنگنده باعث می شد تا بتواند به سادگی از تیررس پدافند کشورهای متخاصم بگریزد اما این سرعت زیاد مانع از آن می شد تا این نوع جنگنده بتواند با جنگنده های دشمن مقابله کند.

209-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها