ویدیو؛ انتحاری های احرارالشام اسیر ارتش سوریه شدند

يکشنبه 23 آبان 1395 - 16:20

دمشق (العالم) – ارتش سوریه و متحدانش، پس از درگیری های شدید با تروریست ها، مواضع خود را در اطراف خان الشیخ در غوطۀ غربی دمشق تثبیت و تعدادی از عناصر احرارالشام را اسیر کردند.

به گزارش خبرنگار العالم، ارتش سوریه برای پایان دادن به خطر تروریست ها در منطقۀ مابین حومۀ دمشق تا درعا و مرزهای اردن، با انجام عملیاتی طومار آنها را در جبهۀ جنوب غربی دمشق در هم پیچید.
هیثم حسون، سرتیپ بازنشستۀ ارتش سوریه در گفت و گو با شبکۀ خبری العالم گفت: «عملیات نظامی جاری در خان الشیخ از نظر نظامی چند هدف را دنبال می کند؛ از جمله جدا کردن حومۀ قنیطره از حومۀ جنوب غربی دمشق و جداسازی حومۀ دمشق از حومۀ درعا، که این مهم تا کنون محقق شده و بعد از عملیات گروه های تروریستی مورد حمایت اسرائیل به سمت جبل الشیخ کامل خواهد شد».
ارتش عملیات نظامی خود را با سیطره بر خیابان الربیع و جادۀ خان الشیخ – زاکیا به سمت ساختمان های پدافند هوایی تکمیل کرده و مجموعه ساختمان های جادۀ دروشیه – دیرخبیه – البویضه را تحت سیطره گرفته است.
خیابان الزهور و جادۀ مشتل عرفان و القصور از سمت البویضه هم زیر آتش ارتش قرار دارند.
ارتش با آتش توپخانه اش، پایگاه ها و اتاق های عملیات تروریست ها در مزارع شرقی خان الشیخ را منهدم کرد و بر اساس اطلاعاتی که شبکۀ العالم به دست آورده، تعدادی از تروریست های احرارالشام را به اسارت گرفته است.
این تروریست ها در حال آماده شدن برای انجام عملیات انتحاری علیه نقاط نظامی در محور الدرخبیه – البویضه بودند تا مناطقی را که روزهای گذشته از دست داند پس بگیرند.


202
 

پربیننده ترین خبرها