حملات خمپاره‌ای داعش به دیرالزور

حملات خمپاره‌ای داعش به دیرالزور
چهارشنبه 22 دی 1395 - 01:13

مناطق مسکونی شهر دیر الزور روز سه شنبه هدف حملات خمپاره ای عناصر داعش قرار گرفت.

العالم - سوریه

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از دمشق، منابع محلی اعلام کردند بر اثر حملات خمپاره ای تروریست های داعش به محله های مسکونی شهر دیرالزور در شرق این کشور تعدادی از غیر نظامیان شهید یا زخمی شدند.

این منابع افزودند: مناطق مسکونی شهر دیر الزور روز سه شنبه هدف حملات خمپاره ای عناصر داعش قرار گرفت و شماری از غیرنظامیان بر اثر این حملات شهید یا زخمی شدند و خساراتی به خانه ها ، اموال عمومی و تاسیسات زیربنایی وارد شد.

شهر دیر الزور در محاصره  تروریست های داعش قرار دارد و ساکنان این شهر همواره هدف حملات موشکی و خمپاره ای و تک تیرانداز های این گروه قرار دارند.

در همین حال گروههای تروریستی در ادامه نقض آتش بس در سوریه روز سه شنبه نیز بار دیگر شهرک تحت محاصره الفوعه در حومه شمال ادلب را هدف حملات موشکی و خمپاره ای قرار دارند.

منابع محلی گزارش دادند گروههای تروریستی مستقر در منطقه بنش روز سه شنبه تعدادی خمپاره و موشک  به محله های مسکونی در شهرک الفوعه شلیک کردند و خساراتی به خانه ها و اموال عمومی این منطقه وارد کردند.

اهالی دو شهرک شیعه نشین کفریا و الفوعه در شمال شهر ادلب در شمال سوریه از بیش از دو سال پیش در تحت محاصره گروههای تروریستی قرار دارند.

درحملات خمپاره ای روز دوشنبه  تروریستها  به شهرک الفوعه نیز دو نفر شیهد و هشت تن دیگر زخمی شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها