پیام ظریف به ملت ایران در آستانه 22 بهمن

پیام ظریف به ملت ایران در آستانه 22 بهمن
پنج‌شنبه 21 بهمن 1395 - 19:10

مردم عزیز و فهیم ایران با حضور گسترده و هوشمندانه خود در مراسم ۲۲ بهمن به بهترین وجه نشان خواهند داد که هرگز نباید یک ایرانی را تهدید کرد.

العالم - ایران

دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان ضمن  تبریک و تهنیت فرا رسیدن ۳۸ امین سالگرد پیروزی  شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: مردم عزیز و فهیم ایران با حضور گسترده و هوشمندانه خود در مراسم ۲۲ بهمن، به بهترین وجه نشان خواهند داد  که هرگز نباید یک ایرانی را تهدید کرد و  هرگز نباید با یک ایرانی  به درشتی سخن گفت. 

دکتر ظریف افزود: امروز ایران و ایرانی در سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند خود و با پشت سرگذاشتن  تمامی فشارها و تهدیدات، با غرور و افتخاری کم نظیر بار دیگر عزت و عظمت، آزادی و استقلال خود را جشن خواهد گرفت و یاد تمامی شهدای عزیز، جانبازان و ایثارگران خود که مردانه و غیورانه در طی این سالیان از مرز و بوم و اسلام و مسلمانان دفاعی تاریخی داشتند را گرامی می دارد.

ظریف افزود: در تاریخ معاصر منطقه و جهان، ایرانیان نشان داده اند که ملتی انقلابی، مبارز و مستقل و در عین حال صلح جو، منطقی، اهل تعامل سازنده بر اساس احترام متقابل و خردورز و صبور اند؛ اما اجازه تهدید و توهین به کسی نمی دهند و استقلال کشور و نفی سلطه پذیری و سلطه گری را به عنوان میراث امام راحل پاس می دارند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها