نشریه امریکایی هیل:

ترامپ آمریکا را ناامن کرده است

ترامپ آمریکا را ناامن کرده است
يکشنبه 24 بهمن 1395 - 05:45

ترامپ با صدور دستورات عجیب و متفاوت بیش از پیش کارشناسان رادرباره آینده آمریکا نگران کرده است.

العالم - آمریکا

پیش از پیروزی ترامپ درانتخابات بسیاری از کارشناسان اعلام کرده بودند که با روی کار آمدن او آمریکا در گیر مسایل جدید در داخل و خارج از مرزهای خود خواهد شد، حال که مدتی کوتاه از پیروزی وی گذشته با صدور دستورات عجیب و متفاوت بیش از پیش کارشناسان را از آینده نه چندان خوشایند برای آمریکا به واهمه انداخته است.

نشریه امریکایی هیل به نقل از نماینده دموکرات کنگره نوشت: رئیس جمهور جدید آمریکا، به جایگاه این کشور در جهان صدمه زده است واقداماتش کشور را نا امن کرده است.

به نوشته پایگاه اینترنتی این نشریه، جو کراولی نماینده نیویورک گفت: با دیدن تظاهرات گسترده عیله رئیس جمهوری به این حقیقت می رسیم که او میزان واکنش ها و اعتراض ها به سیاست هایش را دست کم گرفته بود.

وی در ادامه گفت: اقدامات او کشور را نا امن کرده و به جایگاه ما در جهان صدمه زده است.

هیل در ادامه به نقل از کراولی  نوشت: فرمان اجرایی ترامپ درباره مهاجران زیاده روی و ضربه ای به قانون اساسی و اصول دموکراسی است که امریکا برپایه آن بنا شده است. دونالد ترامپ به مردم ما و به اجداد ما پشت کرده است.

این نماینده دموکرات خاطر نشان کرد، مردم، ترامپ را تا پایان دوره اش آرام نخواهند گذاشت و از ارزشهای امریکایی خود کوتاه نخواهند آمد و به نام مهاجران گذشته، حال و آینده به این نبرد ادامه خواهند داد. به گفته او برنده نهایی مردم خواهند بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها